Siden vi mobilbrukere er så forbanna late, en QR-kode med link til appen på Market hadde sikkert vært kjekt
(That said, jeg klarte faktisk å lete meg frem manuelt..)
Nå jobber vi med V1.1 av Iphone Appen .. og av det som vil komme der er følgende :
Noen småfix av "småbugs"
Forsinkelsesårsak
Reg på fly
Vi legger inn alle SAS destinasjonene , også på flyplasser hvor vi selv ikke flyr. Så blir dette en god tjeneste for hele konsernet også ;-)
Siden vi mobilbrukere er så forbanna late, en QR-kode med link til appen på Market hadde sikkert vært kjekt
(That said, jeg klarte faktisk å lete meg frem manuelt..)
Her er noen kommentarer etter å ha søkt på en flyreise jeg skal foreta meg til påske:
-Selv om man velger "økonomi med restriksjoner" på første siden i bestillingsverktøyet, der man velger dato og flyplasser, så er standardvalget på side to der man skal velge avgangstider "Pris uten restriksjoner".
- Dette oppdaget jeg rett etter å ha trykket "kontroller pris". Jeg kom da videre til side 3 og ble for første gang presentert prisen. Fra denne siden fant jeg ingen knapp tilbake til side to for å velge økonomi med restriksjoner, og kanskje viktigere kunne derfor heller ikke prøve å velge noen andre avganger i håp om å få en billigere reise. "back" knappen på telefonen resulterte i en melding om at jeg hadde brukt nettlererens frem og tilbakeknapper for mye og måtte starte på nytt.
Alt i alt synes jeg applikasjonen presenerer informasjon og felt som skal fylles ut på en oversiktlig og god måte, men en tilbakefunksjon som tar vare på inntastet informasjon er viktig, særlig fordi det er mer krevende å skrive inn informasjon på en telefon enn på en PC.
Synes det blir litt labert at man kun kan sjekke om flyet er i rute ifra Aberdeen, er låst på den byen.... Prøvde den tidligere, og har lastet den ned på nytt, men fremdeles samme resultat.
Noen fix på vei?