Mornings fra Grønland, travel dag! Snart på vei til vårmarkedet på Ekeberg, deretter litt Tom Waits løp, så skal Brann knuses på Intility, og deretter mere Tom Waits… Også må det kanskje spises noe innimellom slagene. Ønsker alle en litt mer fredfull lørdag[emoji3]
Korthuset kollapset da for lenge siden?![]()
Ja, da er vel den opprinnelige beskrivelsen ‘Trump-nøyaktig’, da …. ??
Mye av forklaringen ligger i valget av turoperatør, de leverer akkurat det de skal og det som kunden (ikke) forventer.
Jeg hadde nøyaktig det motsatte for en stund siden, «Your flight is now ready for check-in» plinget inn på telefonen en måned før avgang.
Hadde bestilt via amerikansk nettside og skulle reise 6. juli. På amerikansk blir det 7. juni..!
Nuvel. Moralen er åkkesom å ta rødvinen etter at man har knottet seg ferdig…
God helg!
Nå snakker vi!Helt feil konklusjon, problemet er at Senior Fnat forlot British AirwaysElementært Watson, BA løser det meste med “I better put the Thee Kettle On” - have a Cuppa while we sort this out !
Mens Delta - KLM bruker all tid på unngå å hjelpe - en Fnat i Nederlandsk - Atlanta overkommanderi er en sliten Fnat - Med BA kan man selv gjøre de store brølerene - men det løser seg med “A Cuppa” (Ta det fra en som i 20 år har kjørt Britisk - a Cuppa fikser det meste, Coca Cola eller Heineken før kun til prompt og rap…..og allt er din skyld![]()
Nå snakker vi!
Men BA forlot Fnate. Ikke andre veien rundt. Fnate er fortsatt hekta, men de vil ikke ha oss.
Sent fra min SM-F741B via Tapatalk