Westair Julenisse

Lowandslow

ScanFlyer Blue
Heisann!
Er det noen av dere her inne som kanskje kunne fått knipsa et bilde av Westair ATP SE-MAH som har fått en morsom julenisse påklistret flykroppen?
Hadde jo vært kult å sett den avbildet her inne:)

Hehe innmari bra! West Air's faste tegner slår til igjen gitt!

Jeg skal forsøke komme meg bort en dag og ta bilder av den!

...noen som vet hvem som tegner slikt? Mange fly som har hatt "Julenisse" opp igjennom tidene. Og er det noen andre "Nisse-fly" på OSL eller bare West Air som er sporty i år?

West Air sin er tegnet av en av pilotene faktisk, som jeg kjenner svært godt siden jeg er Storebror :)

Han tegner ennå ja? Vi har fremdeles den flotte (og ikke minst morsomme) tegningen han laget, av en bagasjetraktor lastet opp med lokale stuere her nede... :lol:

Den får ny ramme i disse dager, og skal henges opp på det nye oppholdsrommet så alle fortsatt kan se den... ^_^

Han tegner ennå ja?
Å ja da, still going strong!

Kenneth, du får ikke klart å tatt et bilde av den tegninga da? Eller en kopi hvis den allikevel skal få ny ramme? Den er jo SYKT bra!

Denne er ikke westair sin tror jeg, ihvertfall et jeg fant i arkivet mitt.
Vet ikke hvem grunnleggeren er.

Attachments

• santajet.jpg
    santajet.jpg
    22.3 KB · Views: 718
Bildet over er en Ryanair-maskin, denne er jo bare rå - denne
dukker jo opp (tradisjonen tro) hver gang i jula; på flere
flyforum. Man VET det er jul, når bildet ovenfor dukker opp.

Uansett synes jeg den spesielle jule-painten bare er herlig!! :lol:

Last edited:
Om ingen andre vil- så får jeg trå til da!:D

Attachments

• 1Y7J1756.JPG
    1Y7J1756.JPG
    187.4 KB · Views: 545
  • 1Y7J1757.JPG
    1Y7J1757.JPG
    194 KB · Views: 548
Er det noen som har kjennskap til om denne skal bevege seg retn. Sola SVG i helgen? Har lyst å få denne nissen på brikka mi... ;)

Hehe flott Dag! Takk for den! Har enda ikke rukket å komme meg rundt på andre siden for å få knipset den...

Den var iallefall på Værnes på tirsdag og i går, så da er det mulig den skal hit resten av uken også.

Er det noen som har kjennskap til om denne skal bevege seg retn. Sola SVG i helgen? Har lyst å få denne nissen på brikka mi... ;)

Posten flyr ikke i helgene. Kanskje den kommer i morgen. Da har jeg posten skal prøve å huske å varsle i tilfelle den kommer.

...og da stakk den jaggu innom Torp en tur også...:D

Attachments

• DSC00470.JPG
    DSC00470.JPG
    27.2 KB · Views: 342
  • DSC00472.JPG
    DSC00472.JPG
    30.7 KB · Views: 352
Back