Snart fredag

God kveld fra TRD, der denne fredagens DY-maskin også er forsinket. I motsetning til forrige fredag tikket det derimot inn €40 fra SmartDelay lenge før Norwegian antydet at noe var i gjære, så jeg visste hva jeg gikk til. Siste tur på en stund ser det ut til, nå skal det bli godt med helg.

Ha en fin helg alle man, spesielt dere USA-farende som ser ut til å ha det stas

Kjøpte dere NHL billettene hos Ticketmaster? Sliter med et lite problem her i Chicago, har kjøpt billetter til NBA kamp og billetten skal være på appen, men på Ticketmaster appen får jeg IKKE valg USA som land i det hele tatt.
Ja får vel se hva support sier.

Ja, resale via Ticketmaster. Men fikk så en mail med link også dukket billettene opp i en app som heter AXS

Her i SC har jeg kjøpt ny generator i dag. Etter en storm som Helene er sannsynligheten høy for at vi får en hard vinter, så da stiller vi heller litt ekstra forberedt.

Kjøpte du en ny en som er tilsvarende den du har, eller kjøpte du en kraftigere/større?

Kjøpte dere NHL billettene hos Ticketmaster? Sliter med et lite problem her i Chicago, har kjøpt billetter til NBA kamp og billetten skal være på appen, men på Ticketmaster appen får jeg IKKE valg USA som land i det hele tatt.
Ja får vel se hva support sier.

Funker det. Trykk på "min profil" tegnet i appen nede til høyre. Så kan du velge land om du trykker på der det står Norge nå.
Annen grei app/side er vivid seats. Kan finne noen veldig bra priser der.

Funker det. Trykk på "min profil" tegnet i appen nede til høyre. Så kan du velge land om du trykker på der det står Norge nå.

Annen grei app/side er vivid seats. Kan finne noen veldig bra priser der.
Får ikke valgt USA whatsoever. Irriterende

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Back