arg.... (!). Må komme med noe negative synspunkter. Slike ting skjer jo egentlig hver dag for en og annen pax... Dette er ikke-sak.
90% (og evt. mer til)av pax har jo mulighet for remote checkin mulighet på SAS.
Som (?dag?) pendler har han sikkert ingen bag.
Hadde han remote-sjekket seg inn og løpt rett til gate med mobile boardingkort, hadde dette ikke vært noe oppslag.
- for sent til flytoget,
- taxi med veisperring
Ja - og det er vel egentlig passasjer's ansvar å komme tidsnok frem til flyplassen for checkin - og planlegge med mulige hindringer på veien.
"Trusler" med å si opp kundeforholdet sitt er jo ufint når han selv er skyld i at han kommer for sent.
Han hadde flaks fordi en eller annen kar hadde kanskje nettopp booket seg av flighten sin.
Det hadde ikke vært mulig om "boarding" status hadde vært aktiv i systemet.
xxx xxx: Og jeg har lært at SAS identifiserer passasjerer med navn, flight, sete, tid på Twitter. Er det vanlig?
Ja, når man gjør dette på offentlige medier, så må en vente raske svar tilbake med samme metode - {direct question = direct answer...}
Kanskje ikke noe direkte kontaktelement i booking slik at en bare fikk tak i evt. reisebyrået/agent, og gjorde dette for å gi direkte svar ?
Men det er som SAS skrev - det var en plutselig avbooking som ga et ledig sete til vedkommende akkurat der og da - derfor fikk han jo plass.
Egentlig ingen smøring fra SK's side, bare et ørlite vindu av tilgjengelighet.