Re: Vulkanutbrudd på Island (hovedtråd - fly og operative forhold)
Dette har ikke noe med politikken som føres (da hadde jeg vært enda skarpere
), da det var ikke noe særlig bedre under den forrige regjeringen heller, når det kom til offentlig forvaltning. Men heller min mening om hvordan det offentlige drives i dette landet.
Når flyforbudet er besluttet på kun bakgrunn av noen matematiske modeller som noen briter sitter å tukler med, istedet for faktiske målinger så bør de fleste kunne være enige om at her har man valgt enkleste løsning, istedet for den beste løsningen:stir:angry:
Svært få, da stort sett hele den vestlige verden har utviklet seg til et samfunn bestående av politisk korrekte rævdiltere!
Kanskje et innlegg som bærer preg av en i overkant generaliserende utsagn? Man kan gjerne være uenig i politikken som føres, men jeg anmoder (selv om det ikke er meg som er moderator, men Someone) at man kanskje holder seg for god til dette.
Dette har ikke noe med politikken som føres (da hadde jeg vært enda skarpere

Når flyforbudet er besluttet på kun bakgrunn av noen matematiske modeller som noen briter sitter å tukler med, istedet for faktiske målinger så bør de fleste kunne være enige om at her har man valgt enkleste løsning, istedet for den beste løsningen:stir:angry:
Hvem tør å si hva de mener?
Svært få, da stort sett hele den vestlige verden har utviklet seg til et samfunn bestående av politisk korrekte rævdiltere!

Last edited: