Røros Flyservice har sendt ut varsel om permitteringer til ansatte, på grunn av stansen i flytrafikken.
Sjekk denne
http://www.komplett.no/k/k.aspx?action=page&page=news&topic=gratisbuss
Et lite PR stunt kan man vel si hehe
Når distansen er 800-1000 NM vekke så mener jeg at det kan vurderes flyging. Boeing og Airbus burde komme på banen og fortelle hvor trygge flyene er. Det er fagpersoner i meterologien som tar disse avgjørelsene nu idag. Har stor respekt for forbudet, men for diskusjonens og opplysning sin del tar jeg dette opp. På bakken går det mye dritt og støv inn i motoren bla.
Jeg mener at det er i selve konsentrasjonen i aske skyen problemet ligger. Har lest at det er fare område 120 NM fra utbrudet. Når distansen er 800-1000 NM vekke så mener jeg at det kan vurderes flyging. Boeing og Airbus burde komme på banen og fortelle hvor trygge flyene er. Det er fagpersoner i meterologien som tar disse avgjørelsene nu idag. Har stor respekt for forbudet, men for diskusjonens og opplysning sin del tar jeg dette opp. På bakken går det mye dritt og støv inn i motoren bla.
Jeg mener at det er i selve konsentrasjonen i aske skyen problemet ligger. Har lest at det er fare område 120 NM fra utbrudet. Når distansen er 800-1000 NM vekke så mener jeg at det kan vurderes flyging. Boeing og Airbus burde komme på banen og fortelle hvor trygge flyene er. Det er fagpersoner i meterologien som tar disse avgjørelsene nu idag. Har stor respekt for forbudet, men for diskusjonens og opplysning sin del tar jeg dette opp. På bakken går det mye dritt og støv inn i motoren bla.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.