• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Vollen 5/1

Veldig bra bilder! Moro med snøvær - og bildet av Widerøe og Korean Air var et fantastisk blinkskudd :)
 
Takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene. Selv om været til tider var litt ufyselig, så var fangsten verd turen denne gangen ja. VP-BRT hadde forøvrig en nordmann i cockpit (om det var pilot eller 2.pilot skal jeg ikke gjette på), men det var en i tårnet som ble litt satt ut når han fikk svar på norsk :).

Fellowship. Det er vel slik at roret normalt blir lakkert for seg selv. Mener det har noe med å sikre balansen eller noe slik. Det er sikkert folk her som kan bekrefte dette.
 
Roret lakkert, vil det si at det var da de malt over flagget? Horfor malte de ikke over Braathens navnet også.. ? Det er vel for dyrt og to helt ulike operasjoner. (Ja, jeg kan ikke så mye om de tekniske detaljene i en hangar).

Flagget er laget i film, så det er det bare å rive av. Det sitter ganske godt, men med 2 lærlinger og en dag burde det gå av.

Fellowship. Det er vel slik at roret normalt blir lakkert for seg selv. Mener det har noe med å sikre balansen eller noe slik. Det er sikkert folk her som kan bekrefte dette.

Stemmer det, det taes av, blir slipt ned og lakket før det blir balansert og montert.
 
Back
Top