SK1399 ScanFlyer Silver 13 Nov 2005 #1 På denne auksjonen kan du visstnok vinne en 45min tur i jagerfly. Jeg har ingen ambisjoner om å legge inn vinnerbudet, men kanskje noen av dere andre kunne vært interessert?
På denne auksjonen kan du visstnok vinne en 45min tur i jagerfly. Jeg har ingen ambisjoner om å legge inn vinnerbudet, men kanskje noen av dere andre kunne vært interessert?
Jens W ScanFlyer Crusty 13 Nov 2005 #2 Replying to Topic 'Vinn en tur i jagerfly' Merkelig.. vet en som hadde over 8k i bud på den der for noen dager siden..
Replying to Topic 'Vinn en tur i jagerfly' Merkelig.. vet en som hadde over 8k i bud på den der for noen dager siden..
Wingnut ScanFlyer Blue 13 Nov 2005 #3 Replying to Topic 'Vinn en tur i jagerfly' Tror jeg skulle ha hatt noen tusen kroner i betaling for å sitte på med en Fouga Magister i Mach 1......! :sarc
Replying to Topic 'Vinn en tur i jagerfly' Tror jeg skulle ha hatt noen tusen kroner i betaling for å sitte på med en Fouga Magister i Mach 1......! :sarc