dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
Ok, men hvorfor og hvordan etterkrever de? Fløy dem søndag, og ingen flyvninger fremover - likevel vil de at jeg skal betale >_<
Det står i befordringsvilkårene til flyselskapene at passasjeren selv er ansvarlig og forpliktet til å betale tilleggsavgift for reisen, og når staten har gjort avgiften tilbakevirkende for reiser etter 1.juni så skjønner ikke jeg problemet, eller iallfall hva som må diskuteres.
Blir isåfall et dyrt prinsipp for deg om du velger å ikke betale en statlig vedlagt avgift (som flyselskapet er pålagt å kreve inn) når det går til inkasso. Uavhengig av hva enkelte her på forumet tror så blir nok ikke avgiften tatt inn på "frivillig" basis og jeg regner med at det er en backup-plan for innkreving dersom passasjeren ikke betaler purrefakturaen, kanskje kemneren får en liste å jobbe ut ifra?
Nå er jo petter380 en hyggelig fyr og siden jeg betalte NOK 90.00 I tillegg i for min reise i April med Norwegian som han Lasse sa at skulle gå til staten - men det er vi vel enige om at Lasse ikke sendte mine NOK 90.00 til Staten. Da kan jo de NOK 90.00 som Lasse ikke helt vet hva han gjøre med brukes av petter380 - slik blir alle fornøyd og inkasso, kemneren og Norwegian Colletions(tm) llc, inc. kan slippe å løpe etter petter ?