Var det ikke en grense på 20 dager etter innføring de ikke kan kreve inn?
Enda en grunn til å velge SAS fremfor Norwegian.
Og Ryanmair har også dette med i kjøpsvillkårene.... i motsetning til Norwegian.Men de tillater dog kansellering i motsetning til Norwegian.
Er du nå helt sikker på at passasjeravgiften er inkludert i billettene du kjøper fra Norwegian idag og at du ikke vil motta en ekstra faktura om noen dager? :colgate:Ser noen betalte 299kr for en tur Oslo - Berlin i september. Fikk nå krav om 80kr ekstra. På Norwegian.no koster denne turen på samme dag forsatt 299kr, men det inkludert avgiften. Heia Norwegian!
SAS kommer også til å kreve inn avgiften fremover.
Men de unnlot å kreve inn for billetter bestilt før 1.juni, det var poenget. For meg er det nok en påminnelse om hvorfor jeg foretrekker SAS.
Det spiller vel liten rolle fremover?
Har Widerøe også krevd inn avgiften etter bestilling? Jeg mener at jeg ble avkrevd dette på en gruppebestilling uten å ha blitt orientert om dette på forhånd.
Dette er en avgift/økt kostnad som er bestemt i all hast av AS Norge. Det kan umulig komme som en overraskelse at det kan bli krevd inn fra flyselskapet. At noen gidder å bruke ressurser på å krangle om dette er for meg uforståelig, kverulerende og strengt talt smålig.
Dette er en avgift/økt kostnad som er bestemt i all hast av AS Norge. Det kan umulig komme som en overraskelse at det kan bli krevd inn fra flyselskapet. At noen gidder å bruke ressurser på å krangle om dette er for meg uforståelig, kverulerende og strengt talt smålig.
Men når flyselskapet faktisk tidligere i år (en gang på våren) annonserte at fra nå ble alle prisene økt med tanke på denne seteavgiften. Da er det faktisk rimelig frekt for å si det rett ut og i tillegg kreve inn avgiften en gang til. For det er jo det de faktisk gjør i og med prisene allerede er justert med tanke på denne avgiften.
Fly seteavgiften ble innført 23.11.2015!Dette er en avgift/økt kostnad som er bestemt i all hast av AS Norge. Det kan umulig komme som en overraskelse at det kan bli krevd inn fra flyselskapet. At noen gidder å bruke ressurser på å krangle om dette er for meg uforståelig, kverulerende og strengt talt smålig.
Fly seteavgiften ble innført 23.11.2015!
Første utkast var med virkning fra 1. april
Andre utkast var med virkning fra 1. juni
Norwegian mente i mars at man hadde: «justert prisen for å ta høyde for avgiften»
Dette er ikke noe som kom over natta....
6 mnd fra det ble vedtatt til det ble iverksatt, og underveis i prosessen kommenterte man hvordan man ville ta betalt.
Fly seteavgiften ble innført 23.11.2015!
Første utkast var med virkning fra 1. april
Andre utkast var med virkning fra 1. juni
Norwegian mente i mars at man hadde: «justert prisen for å ta høyde for avgiften»
Dette er ikke noe som kom over natta....
6 mnd fra det ble vedtatt til det ble iverksatt, og underveis i prosessen kommenterte man hvordan man ville ta betalt.
Har man noe i Statsbudsjettet så er det sånn sett på plass til det er ute.Jepp, krystallklar tale fra politikerne vår fra start til slutt i denne prosessen ja....
Synes denne artikkelen gir en indikasjon på at alt kanskje ikke var så klart likevel, eller er det bare meg?
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/ryanair/samarbeidspartiene-venter-paa-flyavgift-avklaring/a/23694357/
Kan du linke til pressemeldingen til Norwegian?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.