Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det tar lenger tid for SAS å fylle en 737 enn det tar for UA å fylle en domestic 777 med over 300 seter. Hvorfor?? Organisert boarding prosess!
Ja jeg gleder meg til fremtiden![]()
Jaja, noen som har tenkt på at endel flyplasser har ferdige fixe gode fine boardinglounger? Der har man gjerne boardet mange pax, og når man tar final call, så er det gjerne 15-20min til avgang og mangler kun 3-4 stk....
Som ticketor skrev, det er jo bare å skrive boardingruppoer med STORE tall på boradingkortet, og så få gruppene opp i STORE tall på skjermen ved gate.
Jajjaja, det finnes tusen av gode ideer, teoretisk så er alle veldig fine, i praksis så fungerer de i varierende grad. Og det er ikke problemet at familer splittes de kan alltids gå ombord sammen, men at folk vet neppe hva en "boardinggruppe" eller "sekvensgruppe" eller hva man nå vil kalle det, noen må forklare dette, husk også at ved opprop så er det bare en liten brøkdel som får med seg hva som blir annonsert og det tallet blir lavere jo flere annonseringer blir gjort. Videre så skal dette koordineres mot de eller den som drifter skjermer og det er ikke så lett å få til heller.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.