R roy ScanFlyer Blue 29 Dec 2009 #1 Noen som kan se om Norwegian DY407 har retunert til Oslo uten å ta i bakken på AES. Snør som bare det og har folk både som skal reise og komme.
Noen som kan se om Norwegian DY407 har retunert til Oslo uten å ta i bakken på AES. Snør som bare det og har folk både som skal reise og komme.
737-405 ScanFlyer Gold 29 Dec 2009 #2 Hos Avinor står det at DY 408 skal lande nå ti over seks ! Regner med maskinen sirkler over AES sammen med konkurrentens LN - TUJ...
Hos Avinor står det at DY 408 skal lande nå ti over seks ! Regner med maskinen sirkler over AES sammen med konkurrentens LN - TUJ...
R roy ScanFlyer Blue 29 Dec 2009 #4 737-405 said: Landet 18.15 ifølge Avinors kjekke hjemmeside Click to expand... Kommer de seg ikke ut av flyet på dy 408? Fikk bare en melding om at np har de sittet i 45 min i flyet å begynner å bli lei. Fikk ikke mer info. Det var på ett tidspunkt der jeg regner med de er i Oslo
737-405 said: Landet 18.15 ifølge Avinors kjekke hjemmeside Click to expand... Kommer de seg ikke ut av flyet på dy 408? Fikk bare en melding om at np har de sittet i 45 min i flyet å begynner å bli lei. Fikk ikke mer info. Det var på ett tidspunkt der jeg regner med de er i Oslo