Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet)

Re: Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet)

Da var jeg også på plass 5a i LN-TUL som tar meg frem og tilbake idag.

Takk for en kjempetur og bra MR[emoji3] Beste bursdagsfeiring på flere år!

Flott tur i helgen - nå gjelder det bare å finne neste tur. :)

Med mindre noen har innsigelser, klemmer jeg i morgen inn et "gruppebilde" som ble tatt ombord i flyet! :)

Flott tur i helgen - nå gjelder det bare å finne neste tur. :)

Med mindre noen har innsigelser, klemmer jeg i morgen inn et "gruppebilde" som ble tatt ombord i flyet! :)

Det må du bare gjøre. Må gjerne klemme det inn i live-rapporten også!

Vi som dro hjemover på lørdag begynte vel å snakke litt om neste tur i domestic-loungen på lørdagskvelden. Og vi var vel enige om at det kunne være kjekt med et lignende opplegg ut på våren en gang. Får vente å se om SAS kommer med noen spennende kampanjer etterhvert?

La oss håpe det kommer noe relevant snart, dette må gjentas!

Noen som har fått poeng enda? (Ingen her)

La oss håpe det kommer noe relevant snart, dette må gjentas!

Noen som har fått poeng enda? (Ingen her)
Nå kom de første 5k poengene inn på kontoen min, så resten er nok nært forestående.

Da kom mine poeng for alle flygningene inn, men ingen "kampanje"poeng, de kommer vel dalene etter en stund??

Da kom mine poeng for alle flygningene inn, men ingen "kampanje"poeng, de kommer vel dalene etter en stund??

Forrige gang fikk jeg ekstrapoengene inn med resten, VirreVapp! Lukter en e-post tll SAS her...

Jeg har også "bare" fått basispoengene mine, men SAS kan vel gjemme seg bak påstanden om at det kan ta opptil 3 uker før (alle) poengene er på konto?

Jeg gir de noen dager til i alle fall. :)

Ekstrapoengene jeg fikk fra flighter tidligere i sommer kom som regel dagen etter grunnpoengene kom inn. Fra denne turen fikk jeg grunnpoeng fra BCN-OSL tirsdag kveld, ekstra poengene onsdag formiddag, og grunnpoeng OSL-BCN onsdag ettermiddag, så nå gjenstår kun ekstrapoengene fra den biten.

Da har jeg fått inn alle poeng fra både BCN turen, og ALC turen jeg hadde dagen før.
Men poengene fra ATH (2 uker siden) mangler fortsatt :rolleyes:

Nå har jeg fått poengene, samt en meget hyggelig overrraskelse! Fikk doble poeng selv om jeg bestilte 13 august :) Kommer nok av at jeg var registrert på kampanjen og hadde en avbestilt billett den 23. aug.

Jeg har også fått alle poengene, også de doble :D :D

Alle poeng på konto her også :D Happy days folkens!!

Fikk poenge for utreisen tidlig idag, og de dobble poengene for OSL-BCN et par timer senere. Venter fremdeles på poeng for hjemreisen.

Alle poengene kom inn i løpet av gårsdagen. Vanlige poeng + summer destinations doble ekstrapoeng.

Og der ramlet endelig ATH poengene inn, hello EBG! :D

Hadde helt glemt den summer destinations, 10K ekstrapoeng hjelper på hvis jeg må kjøpe grunnpoeng for å rekvalifisere (mangler 650 poeng før 30 sep)

Da har jeg lest meg igjennom denne tråden, og reiselysten bare øker for hver side man blar seg igjennom. Tipper dere hadde en artig tur! Jeg har EBG, men har ærlig talt ikke satt meg inn i dette med julekalender og x3 poeng?. Noen som kan fortelle litt kort om dette? Er det vanlig at Sas har dette tilbudet hvert år?

Last edited:
Back