Så flyene er altså feilkonstruerte?Vektbalanse. Flyet blir for fortungt om de ikke gjør det slik.
Så flyene er altså feilkonstruerte?
Jeg gikk aller sist av flyet, men kom først ut av terminalen da jeg var den eneste uten innsjekket bagasje. Og allikevel måtte vi sette oss helt bak i flyet.Nei, det er for lite bagasje med (som ligger bakerst og balanserer vekten).
Jeg gikk aller sist av flyet, men kom først ut av terminalen da jeg var den eneste uten innsjekket bagasje. Og allikevel måtte vi sette oss helt bak i flyet.
Dette henger ikke på greip. Enten er flyene feilkonstruerte eller så aner ikke Widerøe hva det er de holder på med.
.
Dette henger ikke på greip. Enten er flyene feilkonstruerte eller så aner ikke Widerøe hva det er de holder på med.
Enten er flyene feilkonstruerte eller så aner ikke Widerøe hva det er de holder på med.
Tar jeg helt feil om jeg sier at Widerøe har den praksisen fordi de ikke har APU i -100serien, og at flyet derfor er fortungt?
Dei meir rutinerte fyllte opp bakanfrå.
Personangrep til tross, jeg kan enda ikke se noen argumenter eller informasjon som kan gi andre konklusjoner enn at enten flyet er feilkonstruert eller så aner ikke Widerøe hva de holder på med.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.