samt ytterligere en
person for kort tid siden - på Sundvollen som bl.a.
hadde kniv på seg.
Ifgl politiet er max straffen i Norge for det der er sket kun 21 år...Er det virkeligt rigtigt ??
Hilsen Ole
Det stemmer nok. Men blir han vurdert som en fare for sikkerheten, kan han idømmes forvaring i tillegg til fengsel.
Ellers synes jeg ikke det er passende her inne å komme med verken hatmeldinger, enten det er mot personen eller mot det norske straffenivået, eller noe som helst annet som kan tolkes politisk. Det finnes andre forum for denslags.
Mine tanker og følelser går ut til de etterlatte, jeg fikk bare med meg det som skjedde i oslo igår og det er ille nok så hvis noen føler for å svare.. hvor er Utøya?
R.I.P.
Hmm, har ikke vi minst én AUF'er her på forumet da? Nokjon som vet om det går bra med den(de)?
Man har film og bilder av ham der han skyter ungdommer. Tror ikke man trenger flere 'bevis'.Med fare for å virke streng: Nei!
Det er personen som er pågrepet og man antar at det er han som har tatt livet av 84 personer.
Uansett hvor tydelig det er, så er man i Norge uskyldig til det motsatte er bevist i retten, ikke på internett.
Her på Barbados har vi også fått med den tragiske nyheten fra Norge. Utrolig trist.
Vi drar til flyplassen om et par timer og setter kursen hjemover - med Virgin Atlantic via London. Jeg reiser på ID billett (sjansebillett) og jeg tror det kan bli en laaaang dag på LHR imorgen. Alle fly er fulle.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.