LN-HFH
ScanFlyer Gold
Re: Rutediskusjoner - Tromsø
Er jo ikke rart det er trangt når Lufthansa-gruppen absolutt må ha maskiner til FRA, VIE og ZRH innenfor en time…. Slik var det i hvertfall i dag. Forstår argumentasjonen om transfer etc, men men…
Det finner med andre ord fortsatt noen luker i programmet. Disse passer kanskje ikke i forhold til nettverksselskapene der ute, men DY får garantert pressa inn noe mer til vinteren i roligere perioder, noe jeg er sikker på at kommer.
Et generelt problem de kanskje ikke har tatt høyde for er jo at maskinene blir større og større. Under planleggingen beregnet de kanskje for a319 med 150 pax, når wizz så kommer med 321 med 230 pax er jo det ganske mange fler, og da blir det trangt, til tross for at de fortsatt bare tar opp en gate.
Er jo ikke rart det er trangt når Lufthansa-gruppen absolutt må ha maskiner til FRA, VIE og ZRH innenfor en time…. Slik var det i hvertfall i dag. Forstår argumentasjonen om transfer etc, men men…
Det finner med andre ord fortsatt noen luker i programmet. Disse passer kanskje ikke i forhold til nettverksselskapene der ute, men DY får garantert pressa inn noe mer til vinteren i roligere perioder, noe jeg er sikker på at kommer.
Et generelt problem de kanskje ikke har tatt høyde for er jo at maskinene blir større og større. Under planleggingen beregnet de kanskje for a319 med 150 pax, når wizz så kommer med 321 med 230 pax er jo det ganske mange fler, og da blir det trangt, til tross for at de fortsatt bare tar opp en gate.