Da var gate E12/F12, aka flyoppstillingsplass 40, satt i drift. Ser ut som Emirates var først ut
Foto: Fra Avinor
![]()
Det er da fullt mulig at broen har vært brukt, men at man innimellom kjører opplæring med testutstyr?!Har OSL bare satt ut et "narre" bilde???
Og jeg som gikk på det...![]()
Det er noen fly innom hver ukedag. Resten av tiden brukes til opplæring.
To bilder inne i brua fra gate 40 (E12/F12)
Jeg ikke se noen bilder :8::angry:
Kanskje de er skjulte for meg??![]()
SKAL FORLENGE PIR PÅ GARDERMOEN – FÅR NY AIRBUS A380-GATE
Har sett det samme. Mistenker at det faller mer naturlig for mange å gå inn i samme høyde enn å ta rulletrappen, og at skiltet med "connecting flights" ikke registreres. Ser ofte at noen som tydelig vet hvor de skal har en hale av noen som definitivt skulle tatt trappen... Jeg har ikke observert at noen blir "sendt" den gale veien.Noen som vet hvorfor ankommende passasjerer innenriks sendes ut i avgangspiren (altså A)? Har skjedd på tre av fire innenriksreiser siste måned. Går greit for meg, men har sett flere passasjerer gå ut utgangen ved sikkerhetskontrollen merket «Ut». Det er jo så godt som ingen skilting til bagasjeutlevering fra avgangspiren.
Har sett det samme. Mistenker at det faller mer naturlig for mange å gå inn i samme høyde enn å ta rulletrappen, og at skiltet med "connecting flights" ikke registreres. Ser ofte at noen som tydelig vet hvor de skal har en hale av noen som definitivt skulle tatt trappen... Jeg har ikke observert at noen blir "sendt" den gale veien.
Men så er det jo sommer og maaange urutinerte passasjerer også da.![]()
Med mindre noe er endret i det siste, så er det godt skiltet med "Arrival" opp rulletrappen og "Connecting flights" på samme nivå ute på "gamle innland" (A-gate). Skiltene henger oppunder taket. Har en misstanke om at saueflokk-prinsippet slår inn igjen: folk følger etter der det allerede går folk.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.