Eriksan
ScanFlyer Gold
Re: USAirways bonusprogram (del 3)
BNE-BKK TG474/11JAN I9 (21 timers transfer)
BKK-DXB TG517/12JAN I9 (5 timers transfer)
DXB-FRA LH631/13JAN I3 (ser ikke US disse plassene?)
og enten FRA-BGO LH868/13JAN ankomst 13:25
eller FRA-OSL LH858 og OSL-BGO SK257 ankomst 11:30
Fikk satt opp følgende reserveløsning for veien hjem:
BNE-BKK - TG474 (3,5 timer med venting i BKK)
BKK-PEK - TG674 (22 timers venting i PEK)
PEK-LGW - CA851 (4 timers venting til flyet går fra LHR)
LHR-OSL - SK804 (2 timers venting)
OSL-BGO - SK269.
Er det da kanskje bedre å fly økonomi (alt annet er business) fra PEK til CPH med følgende rute:
BNE-BKK - TG474 (3,5 timer med venting i BKK)
BKK-PEK - TG674 (9 timers venting i PEK)
PEK-CPH - SK996 (2 timers venting i CPH)
CPH-BGO - SK2870.
Er vel kanskje ikke så stor forskjell at det er verdt å bruke 12 timer ekstra i PEK og i tillegg bytte flyplass i London?
Prøvde meg også på BNE-BKK-DXB-FRA-BGO, men var ingenting ledig fra DXB til FRA.
BNE-BKK TG474/11JAN I9 (21 timers transfer)
BKK-DXB TG517/12JAN I9 (5 timers transfer)
DXB-FRA LH631/13JAN I3 (ser ikke US disse plassene?)
og enten FRA-BGO LH868/13JAN ankomst 13:25
eller FRA-OSL LH858 og OSL-BGO SK257 ankomst 11:30