Re: USAirways bonusprogram (del 3)
Trengte å avbestille en booking nå, og tenkte at jeg ikke skulle å behøve å betale gebyret da jeg har fått flere schedule change notification tidligere.
Den siste kom i august, men jeg ringte ikke før nå. Damen sa da at jeg hadde akseptert changene ved ikke å svare. Jeg synes det virket litt tynt, så jeg fikk snakke med en supervisor som sa det samme, men til slutt sa noe som at hun skulle gjøre det gratis for meg fordi emailen ikke hadde vært klar nok for meg (at jeg var for dum).
Så jeg var fornøyd til slutt. Men er denne mailen klar nok på at det er en tidsfrist for når man må ringe?
Dear US Airways Customer,
There has been a schedule change to your reservation. For an update on your itinerary, please go to our website to review your reservation.
To review and accept your schedule change, do the following:
1. Go to
www.usairways.com
2. Click on Manage Reservations.
3. Select "Confirmation code or ticket number" from the drop down list.
4. Enter in your confirmation code.
5. Select your departure date.
We apologize for the inconvenience. Thank you for choosing US Airways.
You may also contact a US Airways representative through the local line 800-188-63. Alternatively you can view other US Airways telephone numbers here.