Re: USAirways bonusprogram (del 3)
Joda, ser poenget ditt.
Men burde man ikke da fått beskjed om duplikat belastning når man kjørte transaksjonen under bestilling ?
Uansett.
Hvordan er disse mekanismene da ?
Blir den siste transaksjonen sendt over til manuell håndtering hos US da for eksempel ?
Det er akkurat dette jeg etterspør om noen vet.
Da er det tydeligvis regler rundt dette her, men jeg fatter ikke hva.
Er jo forumister her som har opplevd dette her på 2 transkasjoner også i stedet for 3 som i mitt tilfelle. Hos meg gikk jo 2 i mellom uten problemer.
Og jeg gjorde nøyaktig det samme forrige gang og da gikk alle tre mellom uten videre. Så jeg synes nok det er litt ullent ja.
Samme kort, samme nettsted, samme beløp med tre kjøp på rappen er det overhodet ikke rart at transaksjon nummer to eller tre kan stoppe opp. Mange mekanismer rundt om kring som skal fange opp både fraud og feil i systemene. (Om det hadde vært en systemfeil som belastet kortet ditt tre ganger med samme beløp ville du antagelig synes det var rart om det IKKE ble stoppet)
Joda, ser poenget ditt.
Men burde man ikke da fått beskjed om duplikat belastning når man kjørte transaksjonen under bestilling ?
Uansett.
Hvordan er disse mekanismene da ?
Blir den siste transaksjonen sendt over til manuell håndtering hos US da for eksempel ?
Det er akkurat dette jeg etterspør om noen vet.
Da er det tydeligvis regler rundt dette her, men jeg fatter ikke hva.
Er jo forumister her som har opplevd dette her på 2 transkasjoner også i stedet for 3 som i mitt tilfelle. Hos meg gikk jo 2 i mellom uten problemer.
Og jeg gjorde nøyaktig det samme forrige gang og da gikk alle tre mellom uten videre. Så jeg synes nok det er litt ullent ja.