Re: USAirways bonusprogram (del 3)
Du får kun ombooket til flighter der det finnes ledige bonusseter, enkelt og greit.
Vi har fået en schedule-change til en senere afgang på CPH-MUC på udrejsen. Hvad sker der hvis jeg klikker på "I don't accept these changes" på US-websiten? Vil jeg få mulighed for at vælge andre flyvninger eller cancellerer de rejsen eller?
Vi vil helst ikke med denne afgang - for det første fordi det kun giver os 1:05 connection i MUC og dermed ikke meget tid til at opleve First Loungen og for det andet fordi den er operated by QI og deres CRJ200, som absolut ikke er min favorit og at jeg ved de ofte har forsinkelser på disse afgange pga. teknik m.v. Vi ville jo nødigt starte vores Asien tur med at skulle overnatte i MUC og re-routes til afgange vi ikke selv har valgt.
Egentligt vil vi hellere med LH lidt tidligere end normalt planlagt, men iflg. ANA er der kun Y ledigt på denne afgang. Ombooker de alligevel til C på denne når der nu er tale om en schedule-change (SK har cancelled vores afgang og indsat en QI med andet flynummer senere)?
Nogen der ved?
Kan oplyse at vi er på to forskellige PNR's og vi ville jo gerne flyve alle legs sammen og ikke risikere at blive delt på to fly.
Har US mulighed for at ombooke til afgange samme dag på samme rute, som der p.t. ikke er C-award ledig i? Tænkte det måske var en mulighed, da det jo ikke er os der har bedt om ændringen.
Du får kun ombooket til flighter der det finnes ledige bonusseter, enkelt og greit.