USAirways bonusprogram (del 3) (Star Alliance)

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

Ny runde , denne gang deling med opptil 100%.
Gjelder fra 2 - 6 desember.

Send meg en PM om det er noen som vil bytte litt poeng frem og tilbake, ifølge loyaltylobby.com går det bra:

"...Your friend can share 50,000 miles with you and you can then share 50,000 mile with your friend. Both will end up with 50,000 more miles at the price of $567.50

http://loyaltylobby.com/2013/12/02/...eturns-for-6-days-buy-miles-at-1-1-cents-each

Jeg kan i alle fall bekrefte en delingsmåte som jeg benyttet meg av i forrige runde som fungerte veldig fint. Jeg hadde konto A og konto B som hver hadde 100 000 poeng fra før, samt en konto C og D som begge var tomme. Så overførte jeg 50k fra A til B og 50k fra B til A slik som er vanlig å gjøre under delingskampanjer mellom to konti. Da hadde konto A og B begge en ny saldo på 150k. Så overførte jeg 50k fra konto A til C og 50k fra konto B til D. Da hadde alle de fire kontoene 100 000 poeng hver. Det tok i underkant av 10 min å fullføre, alle poengene ble overført momentant. Resultatet av disse overføringene var altså påfyll av to blanke kontoer til 100 000 poeng hver til den nette sum av 4 x 500 USD (pluss noen små avgifter). Det er heller ikke noen forutsetning å ha to startkontoer fulle med poeng, så vidt jeg skjønner så skal det fungere med min. 50k poeng på konto A og tre blanke kontoer. Følger man samme prosedyre, så vil konto C og D bli fylt opp til 100k, mens A og B blir stående igjen med utgangssaldo (i dette tilfellet henholdsvis 50k og 0k).

Totalpris for 100k poeng ble altså ca 6800kr for meg sist gang, noe jeg vil anse som svært billig og godt under den vanlige tilbudskjøpeprisen til USDM.

Kan noen forklare meg dette som om jeg var 5 år? :-)

Jeg ser under "number of miles" kan man velge opptil "50,000 + 50,000 Bonus" til $500. Samtidig står det
Share miles from December 2nd until December 6th 2013 and your friend or family member will get up to 100% MORE in bonus miles – up to ​50,000 miles.

Av det leser jeg at mottaker kun kan motta inntil 50 000 miles. Hvor blir da de 50 000 Bonus miles av når man kjøper 50 000 + 50 000?

Du kan ikke få 100% bonus på mer enn 50 000 miles. Deler du 50 000 vil din venn få 100 000.

Fikk endelig tømt kontoen og booket OSL-(LH C)-FRA-(TG A380 F)-BKK-(TG 747 F)-HKG-(BR Hello Kitty C)-TPE-(BR C)-BKK-(TG A380 F)-CDG-(SK Wrap)-OSL for august neste år. 100k + 750 kr

...Totalpris for 100k poeng ble altså ca 6800kr for meg sist gang...

Takket være et vennlig forum-medlem som delte, fikk jeg via fire familiekontoer 100K+100K. Har mappet opp en reise på hold, men det er tricky når en bare må bruke SK innad i Europa. LH softblock på andre dager enn onsdag og lørdag var litt utfordrende. Valget var en natt i CPH og thai F A380, eller lang layover samme dag og Thai F i A346. Valgte førstnevnte.

Lenset ut 50k av kontoen for å gi bort til min bedre halvdel. Nå trenger jeg mer poeng, er det noen som tør tippe om det kommer flere salgsrunder før mergen fullføres ?

Re: AA/US merger blir offisiell til uka

Jaja da kan vi vel si RIP US Airways Dividend Miles og *A first billetter. Var moro så lenge det varte, men kanskje de kjører en runde til med salg før de går inn i One World? Da kan man jo få en fin mileskonto inn i OneWorld også.

Jaja da kan vi vel si RIP US Airways Dividend Miles og *A first billetter. Var moro så lenge det varte, men kanskje de kjører en runde til med salg før de går inn i One World? Da kan man jo få en fin mileskonto inn i OneWorld også.
Jeg sier heller velkommen til OW F-billetter. Ser frem til blant annet QR, CX, EY, MH og JL. :)

Skulle ønske jeg rakk å prøve ANA First Square og OZ First Suite før overgangen, men det ser dårlig ut.

Jaja da kan vi vel si RIP US Airways Dividend Miles og *A first billetter.

Star Alliance billetter blir det slutt på, men det tar nok lang tid før de blir en del av AA og før det så eksisterer jo DM og det kan jo hende de gjør slike salg under oneworld-paraplyen.

til dere som er erfarne i gamet, jeg kjøpte for leeenge siden 110.000 points som står ubrukt, bør de taes ut nå eller bør jeg vente på One world ?? Stalltips??

til dere som er erfarne i gamet, jeg kjøpte for leeenge siden 110.000 points som står ubrukt, bør de taes ut nå eller bør jeg vente på One world ?? Stalltips??

OneWorld har mange gode muligheter, og med mindre du har en god mulighetene til å bruke dem ville jeg ikke tatt dem ut.

Back