Litt til dere DM reisende i TG F… Hvis det skulle dukke opp en telefon fra dem i Oslo om ditt bekreftede sete i 380 F, les videre…
Virker som TG 380 F har blitt ”hot”. Undrer på om den snart blir blokkert hos DM, så stå på.
16. mars drar vi med UA MP award til SYD, begge veier med TG F i 380 ( t/r ) BKK og til SYD i F på 744.
Hjemreisen fra SYD 27. mars og hjemme Skjærtorsdag. For noen dager siden ringte TG Oslo meg og lurte på om vi heller kunne ta direkten til OSL fra BKK i C. Ytterst elendig forslag.
I åpningsreplikken nevnte de at vi hadde DM ( antok at de trodde alle i O klasse var DM ).
Jeg svarte at det var ærlig opptjente poeng hos MP…
Neste forslag en dag senere og overnatting på Novotel BKK… Heller ikke min ide, MEN connection time i BKK er 65 min , så sikkert ingen F kantine der om vi dro på direkten. Hjem på Skjærtorsdag var heller ingen favoritt, men eneste jeg kunne booke i F i april i fjor. Brukte måneder å få F hele veien.
Kom med et motforslag. Send oss to netter ( ikke lyst på mer siden vi er i Bangkok 5 uker tidligere med MP og TG F da også , 5 netter, se signature ) , men hjem Påskeaften og et par dager til å komme til hektene igjen før første arbeidsdag hørtes deilig ut.
Akseptert, topp hotell ( ikke bestemt, forhandlinger i gang ) med frokost og middag og transport t/r BKK ( sikkert TG limo ). Selvfølgelig vil vi ha tidelig retur fra hotellet for å få god tid i kantina .
Så dere DM folk kan jo få en slik forespørsel også. Forbered dere på svar/betingelser…
Dere som ikke har booket TG 380 F, løp og kjøp.. Hvem vet om TG kopierer LH/LX..
Jeg spurte min kontakt hos TG Oslo, og DM gjengen var visst mye mer vanlig enn MP folka..
Men TG Oslo gir toppservice. Selve saken blir behandlet og avgjort i Frankfurt.
Var overrasket at de hadde mitt telefonnummer, men det fikk de vel av UA..