USAirways bonusprogram (del 3) (Star Alliance)

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

Hei

Er det noen som vet hvordan man sjekker når DM poengen går ut på dato? Jeg var inne på DM siden mine i dag men fant ingen ting rundt dette med utløpsdato...

Er det noen som vet hvordan man sjekker når DM poengen går ut på dato? Jeg var inne på DM siden mine i dag men fant ingen ting rundt dette med utløpsdato...

Hvis jeg ikke husker feil så står det i mailen med saldo du får tilsendt innimellom.

Hvis jeg ikke husker feil så står det i mailen med saldo du får tilsendt innimellom.

De vil uansett ikke gå ut så lenge man har en form for aktivitet på kontoen. Dette kan man feks gjøre ved å fly til Stockholm t/r også kreditere til US Airways.

Så er der igen point til halv pris: 50000+50000 for 1750$.(indtil 31 jan)

Log evt på din US Airways konto for at se tilbudet og kik under "Buy Miles".

Logget på konto og surfet rundt, også valgt "buy miles" frem til betaling. Ser det står 1750+tax, men ikke at det står 50K ekstra noen plass, har du noen spesifikk link eller kan det være targeted offer til enkelte medlemmer?

På min DM tur i mai med følgende routing, OSL-FRA-ICN-HKG-BKK-LHR-OSL lurer jeg på om jeg skal ombooke flighten LHR-OSL som foregår med SAS. Dette grunnet familie som viser seg å være i LHR samme dagen.

Kan jeg ringe SAS direkte og ombooke? Naturligsvis bare om jeg finner C seter hos Asiana.

$ 1.750 blir mer interessent når amerikansk peso synker, spesielt hvis den når 5 kr..:lol:

Strålende, må vel benytte anledningen til en tur nummer to før de blir en del av AAdvantage. (Tar som en fullstendig selvfølge at det ikke er noe problem med turer som er bestilt gjennom USDM nå, men som går etter US og AA blir merget. Men har noen en teori om hva som f.eks. skjer med endringer?)

Har noen forslag til rute i C fra BGO til CPT i januar 2014? Gjerne med en stopover i f.eks NBO. Ser ut som det er veldig dårlig tilgjengelighet, selv når jeg søker så langt frem jeg kommer (november/desember).

I følge post på FT er det targeted for de som allerede har kjøpt poeng i 2012.

Edit: Blir veldig glad om det skulle vise seg at alle kan benytte seg av det. Spesielt siden jeg har en ferdigmappet sommertur i F :D

Attachments

• miles.jpg
    miles.jpg
    34.3 KB · Views: 197
Last edited:

"Your miles will be available immediately after your purchase." Det må være tidenes løgn... Var så dum at jeg først fant en bra tur, så kjøpte jeg poengene - deretter fikk jeg beskjeden "We have received your purchase request. We will notify you by email when the transaction completes." Det lar vente på seg...

Til Bangkok på DM i Mars

Hei,

Jeg skal i et bryllup i Thailand i slutten av Mars. Tenker å bruke 100K DM som jeg har kjøpt.
Prøver å finne F billetter i regionen 23-29 Mars, men ser ut som ingenting er tilgjengelig ifølge ANA verktøyet...

Er det noen som har prøvd Biz med Air China i A330 på London - Beijing?

Vil en rundtur gjennom Bangkok bli 100K eller 110K?
Har lest blandet resultat på det...

Takker for svar.. :)

Re: Til Bangkok på DM i Mars

Hvis du kun drar til Bangkok, blir det 110 000 for F. Men hvis du legger til en stopp i Nord-Asia, kan det hende at du får det for 100k. Generelt er TG og OZ lett tilgjengelig i F, men rundt påske er nok ikke det beste tidspunktet.

Er litt tilgjengelig på CDG-BKK, TG931 25/3, TG933 29/3. Eventuelt kan du fly FRA-ICN, OZ542 er ledig 25/3, men da må du fly i C fra ICN til BKK.

Last edited:

Interessant opplevelse, dette... Prøvde først denne routingen:

OSL-FRA LH C
FRA-ICN OZ F
ICN-TPE TG C (destination)
TPE-NRT NH C (stopover)
NRT-FRA NH F
FRA-OSL LH C

Men fikk da vite at stopover ikke er tillatt i samme region som destination, noe jeg syntes var merkelig, men ville ikke krangle. Jeg prøvde å redde hjemreisen i F ved å droppe stopover, men klarte ikke å finne noen flight fra TPE til TYO som passet. Jeg kapitulerte og brukte noen minutter på egen hånd før jeg ringte tilbake med en routing uten stopover:

OSL-FRA LH C
FRA-ICN OZ F
TPE-ICN OZ C
ICN-HND OZ C (12 timer over natten til neste flyvning)
NRT-FRA NH F
FRA-OSL LH C

Og den gikk igjennom uten noe trøbbel. Jeg fikk bekreftet at US holder den for meg i 72 timer. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe at poengene jeg har kjøpt dukker opp før det er for sent :drunk:

Interessant opplevelse, dette... Prøvde først denne routingen:

OSL-FRA LH C
FRA-ICN OZ F
TPE-NRT NH C (stopover)
NRT-FRA NH F
FRA-OSL LH C

Men fikk da vite at stopover ikke er tillatt i samme region som destination, noe jeg syntes var merkelig, men ville ikke krangle. Jeg prøvde å redde hjemreisen i F ved å droppe stopover, men klarte ikke å finne noen flight fra TPE til TYO som passet. Jeg kapitulerte og brukte noen minutter på egen hånd før jeg ringte tilbake med en routing uten stopover:

OSL-FRA LH C
FRA-ICN OZ F
TPE-ICN OZ C
ICN-HND OZ C (12 timer over natten til neste flyvning)
NRT-FRA NH F
FRA-OSL LH C

Og den gikk igjennom uten noe trøbbel. Jeg fikk bekreftet at US holder den for meg i 72 timer. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe at poengene jeg har kjøpt dukker opp før det er for sent :drunk:

Herlig! Hvilket materiell er det ANA bruker til Frankfurt? Kanskje du er superheldig og faar nye, superpansre First Square??

Back