Er det noen som vet hvordan man sjekker når DM poengen går ut på dato? Jeg var inne på DM siden mine i dag men fant ingen ting rundt dette med utløpsdato...
Hvis jeg ikke husker feil så står det i mailen med saldo du får tilsendt innimellom.
Så er der igen point til halv pris: 50000+50000 for 1750$.(indtil 31 jan)
Log evt på din US Airways konto for at se tilbudet og kik under "Buy Miles".
Strålende, må vel benytte anledningen til en tur nummer to før de blir en del av AAdvantage. (Tar som en fullstendig selvfølge at det ikke er noe problem med turer som er bestilt gjennom USDM nå, men som går etter US og AA blir merget. Men har noen en teori om hva som f.eks. skjer med endringer?)Så er der igen point til halv pris: 50000+50000 for 1750$.(indtil 31 jan)
Log evt på din US Airways konto for at se tilbudet og kik under "Buy Miles".
Kan jeg ringe SAS direkte og ombooke? Naturligsvis bare om jeg finner C seter hos Asiana.
Du har vel 72 timer på deg hvis du har satt den på hold?
Så jeg kan booke uten at poengene ennå er på konto?
Interessant opplevelse, dette... Prøvde først denne routingen:
OSL-FRA LH C
FRA-ICN OZ F
ICN-TPE TG C (destination)
TPE-NRT NH C (stopover)
NRT-FRA NH F
FRA-OSL LH C
Men fikk da vite at stopover ikke er tillatt i samme region som destination, noe jeg syntes var merkelig, men ville ikke krangle. Jeg prøvde å redde hjemreisen i F ved å droppe stopover, men klarte ikke å finne noen flight fra TPE til TYO som passet. Jeg kapitulerte og brukte noen minutter på egen hånd før jeg ringte tilbake med en routing uten stopover:
OSL-FRA LH C
FRA-ICN OZ F
ICN-TPE TG C (destination)
TPE-ICN OZ C
ICN-HND OZ C (12 timer over natten til neste flyvning)
NRT-FRA NH F
FRA-OSL LH C
Og den gikk igjennom uten noe trøbbel. Jeg fikk bekreftet at US holder den for meg i 72 timer. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe at poengene jeg har kjøpt dukker opp før det er for sent :drunk:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.