Booket denne uten problemer for 100 000 + $257. Agenten sa først 110 000, men jeg spilte dum og spurte høflig om jeg hadde misforstått "Partner Award"-oversikten, og hun beklaget og korrigerte det. Fin julegave til meg selv!BGO - CPH, SK C.
CPH - ZRH, LX C.
ZRH - CDG, LX C.
CDG - BKK, TG F (A380). Stopover.
BKK - HND, TG F. Destinasjon.
NRT - ICN, OZ F.
ICN - FRA, OZ F.
FRA - BGO, LH C.
Jeg sendt mail til TG Norge, de fikset biffen! Men husk å oppgi om du har noen ønsker.Booket denne uten problemer for 100 000 + $257. Agenten sa først 110 000, men jeg spilte dum og spurte høflig om jeg hadde misforstått "Partner Award"-oversikten, og hun beklaget og korrigerte det. Fin julegave til meg selv!
Er det noen måte å reservere sete på TG-flightene på nett, eller er det mail/telefon som gjelder? Har søkt, men foreløpig kun funnet mulighet til å bestille spesialmåltid online.
God jul!
Bekrefter herved at US Airways IKKE blokkerer seter i LH F. Booket akkurat DUS-ORD 11. Januar i LH F.
Saa selv om det er vanskelig, er det ikke umulig![]()
Day, Date Flight Class Departure City and Time Arrival City and Time Aircraft Meal
Fri, 11JAN13 LH2921 I STOCKHOLM, SWEDEN
(ARN - ARLANDA) 9:35 AM DUSSELDORF, GERMANY
(DUS) 11:30 AM 737-500
Flight operated by LUFTHANSA.
Fri, 11JAN13 LH436 O DUSSELDORF, GERMANY
(DUS) 12:20 PM CHICAGO, IL
(ORD - O'HARE) 2:45 PM
Hjelper det å hete TommyD eller er dette noe alle skapninger kan få til?
Lol.. Doug Parker hater meg etter at jeg stilte han til veggs i Phoenix ett par aar siden
Nei, jeg fant tilgjengelighet paa united.com og ringte. No sweat.
Ser det er mange poster som omhandler LH´s manglende tilgjengelighet i F for DM, derav drømmen
Men ok, la oss si at jeg f.eks booker OSL-FRA-BKK-HKG-BKK-FRA-OSL med i hovedsak TG F/C. Fem dager før avreise åpner det seg en mulighet med LH FRA-ICN i F. Kaster meg over tlf med alternativ rute som f.eks FRA-ICN-BKK/HKG/NRT og betaler $150+75 i endring? I tillegg til en mulig agentrullett så ikke alt må bookes om igjen.
Er det maks 4+4 leg? Ser noen skriver maks 10?
Dårlige nyheter: "Beginning January 1, 2013, award redemption in Lufthansa first class cabin is unavailable."
http://shopping.usairways.com/pv_ob...8A5E3F7C90000/filename/partnerawardtravel.pdf
Lurer på om det kan bety at LX F blir mer tilgjengelig, ettersom de ikke blir nevnt. Men det er gjerne ønsketenking.
Dårlige nyheter: "Beginning January 1, 2013, award redemption in Lufthansa first class cabin is unavailable."
http://shopping.usairways.com/pv_ob...8A5E3F7C90000/filename/partnerawardtravel.pdf
Lurer på om det kan bety at LX F blir mer tilgjengelig, ettersom de ikke blir nevnt. Men det er gjerne ønsketenking.
Den gode nyheten her er att de ikke øker satsene.
Ja, men det er vel ikke mange måneder siden de økte prisen på kjøp av miles, det har likevel blitt dyrere. Når jeg kjøpte i november kostet det 1750 USD + tax, om jeg husker rett - tror det er i under et år gamle poster jeg har sett at man har fått det samme for rundt 1500-1600 USD.
Har forresten sett at flere har hatt flaks og fått endringsgebyr på 150kr i stedet for 150 USD. Det hadde jo ikke vært dumt, er det noen som har noen formening om hvordan man kan øke sjansen for at det skjer?Kan man f.eks. be om å bli belastet i lokal/egen valuta? Kan det ha noe å si om man ringer det norske eller amerikanske nummeret? Det er vel en typisk YMMV-situasjon...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.