USAirways bonusprogram (del 3) (Star Alliance)

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

For en som ikke har peiling/tid/ork til å sette seg ned med reiseplanlegging - er det muligheter for å få hjelp av noen privat/et firma mot betaling?

Du kan spørre her på flyprat.no -- mange som hjelper til.
Eventuelt kjøp en øl til oss 17. august :)

Jeg er selvfølgelig fristet til å bite på dette igjen, men det har jo blitt vanskeligere å få seg en tur i First med f.eks. LH og LX. Muligheten for en tur i Biz er selvfølgelig fortsatt store. *tenke tenke*

Jeg får ikke 100% bonus. Men kjøpte sist.

Og prisen er 1750 + 131.25usd tax.

Edit: Ble slått av jameson82.
Jeg har foreløpig ikke fått noen mail, men logget meg akkurat inn på usairways.com og valgte "Buy Miles" og kunne se at jeg også har fått tilbudet denne gang. Så det kan jo være et tips for dere som er utålmodige ;)

Har verken fått mail eller fått opp noen tilbud ved innlogging til usairways.com ang. 100% opptjening ved kjøp av DM... er det kun "spesielt" FF eller inviterte som får dette tilbudet? Eller må man har minst et viss beløp i DM kontoen for å få dette tilbudet...? hmmmmm

Har verken fått mail eller fått opp noen tilbud ved innlogging til usairways.com ang. 100% opptjening ved kjøp av DM... er det kun "spesielt" FF eller inviterte som får dette tilbudet? Eller må man har minst et viss beløp i DM kontoen for å få dette tilbudet...? hmmmmm

Samma för mig som för Jameson82 skrev, När jag loggar in står det:Thank you for redeeming your Dividend Miles this year!

Så kanske bara gäller för de som har brukt sina miles i år då? Jag hade min tur i mars och har nu fått nytt tillbud jag också.

Ingenting her, så det tyder på at de som har brukt i år blir belønna..

Fruen og jeg fikk mailen, men vi kjøper ikke nå

Samma för mig som för Jameson82 skrev, När jag loggar in står det:Thank you for redeeming your Dividend Miles this year!

Så kanske bara gäller för de som har brukt sina miles i år då? Jag hade min tur i mars och har nu fått nytt tillbud jag också.

Jeg har ikke brukt i år. Bare kjøpt

Fikk tilbudet, men har 180 stående på konto så står nok over. :)

Herregud, det hadde vært så herlig å hatt en F - booking foran seg nå for engangs skyld.. heldiggriser dere som får kjøpt! :p

Jag fick erbjudandet men funderar på att stå över. Det skulle vara spännande med TG A380 i höst men...

Synes huske det var noen her som snakket med DM og bestilte via Skype?

Jeg har en kamerat som bor i Philippines, og han har problemer med å booke. Sist gang han skulle reise, var det jeg som bestilte for han når jeg også reiste med samme flighter.

Men nå nekter DM å la meg bestille for han. De sier at de må snakke med han personlig. Jeg har ringt to ganger og snakket med forskjellige folk på 800 nummeret fra Norge.

Fra PH finnes intet nummer å ringe. Han har vært i MNL på kontoret, men der var ingen hjelp å få. Surprise!

Jeg er dessverre ingen kløpper på Skype, og søker derfor hjelp her. Håper at det er noen her inne som har full oversikt.

Back