USAirways bonusprogram (del 3) (Star Alliance)

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

Ingenting her, så det tyder på at de som har brukt i år blir belønna..
Jeg kjøpte poeng for ett år siden, fløy i mai i år og har et par tusen poeng på kontoen. Vet ikke hva av dette som medførste at jeg fikk tilbudet nå.

Er det ikke bare å ringe og utgi deg for å være han?

Jo, kan jo gjøre det. Må bare ha kredittkortnummeret hans først. Blir litt dumt å prøve å betale med mitt, he, he.

Men det er jo litt dumt at man ikke kan bestille fra PH da. Hadde vært kjekt å få bruke de miles man har fått lov til å kjøpe med sitt kredittkort fra PH.

Så det er ikke mulig å få 100% tilbud nå for oss som ikke har brukt oss av divended miles dette året?

Så det er ikke mulig å få 100% tilbud nå for oss som ikke har brukt oss av divended miles dette året?

Jeg tror det er litt som point booster-kampanjene fra SAS EuroBonus; tilfeldighetene rår (tilsynelatende), og hvis du ikke har fått mail eller kan se tilbudet når du logger deg inn så er løpet kjørt i denne omgang :drunk:

Jeg tror det er litt som point booster-kampanjene fra SAS EuroBonus; tilfeldighetene rår (tilsynelatende), og hvis du ikke har fått mail eller kan se tilbudet når du logger deg inn så er løpet kjørt i denne omgang :drunk:

Kjipt for oss som har ventet lenge på en "ekte" 100k kampanje fra US, med denne så kan man jo gjøre en booking først så for å betale i etterkant.

Det er jo ett nytt tilbud nå, men jeg anbefaler ikke å kjøpe poeng om det er Lufthansa F som er 1 prioritet. Det er også svært vanskelig med asiana fortiden også. Agentene i US airways har blitt dårligere på kundeservisce når jeg ringer også. Jeg merker også at agentene ikke er like flinke i engelsk lengere heller. Morro så lenge det varte :)

Hm hm har noen spurt hvor agentene er om dagen... Liverpool sist for meg..

LH har byttet rundt også.. Forrige uke Cape Town og hun kunne heller ikke så mye, kansellerte mine seter MUC -BCN , men det gikk greit...

Det er jo ett nytt tilbud nå, men jeg anbefaler ikke å kjøpe poeng om det er Lufthansa F som er 1 prioritet. Det er også svært vanskelig med asiana fortiden også.

Jeg har fått inntrykk av at det som regel ordner seg med LH i F hvis man er fleksibel og kan reise på to-tre dagers varsel. Eller kan jeg glemme det også fremover?

Ja, LH F er ikke tilgjengelig, samme med LX F. Selv med 2-3 dager før avreise. Dette er inntrykket jeg har fått av å lese på FT, men også selv prøve å booke for 2 måneder siden.

Tok en rask titt på UA og NRT tirsdag 7. aug.. De har LH F fra både FRA og MUC...

Jeg prøvde å få LH F på 1 dags varssel til og med på samme dag men det var HELT UMULIG!!!! Det er ingen vits å kjøpe DM lenger hos USairways . På den turen jeg er på nå så fikk jeg bare ett legg med F og det var Thai TG 920 til FRA om 2 dager... LH C føltes nesten ut som Y+. Kun en liten midag per pax og det hvar på A380....

Da kan jeg heller legge i noen tusen til og betale for en biz-billett på tilbud og samle statuspoeng samtidig.

Back