Re: USA innfører elektronisk system for "reisegodkjenning"
Ja, ja dette blir spennende. Ankommer LAX 0605 local mandag 11 med DL 772LR fra SYD ( kan sensorer sjekke om jeg fikk bokstavene i rett rekkefoelge ). Vil vaere paa do like foer en blir jaget... etc.
 ). Vil vaere paa do like foer en blir jaget... etc. 
Reiser samme kveld til AMS.. Etter en kort stopp for lunch i Berverly Hills... Dere skal faa live rapport naar jeg er hjemme ev. fra AMS.^_^

Ja, ja dette blir spennende. Ankommer LAX 0605 local mandag 11 med DL 772LR fra SYD ( kan sensorer sjekke om jeg fikk bokstavene i rett rekkefoelge
 ). Vil vaere paa do like foer en blir jaget... etc.
 ). Vil vaere paa do like foer en blir jaget... etc. Reiser samme kveld til AMS.. Etter en kort stopp for lunch i Berverly Hills... Dere skal faa live rapport naar jeg er hjemme ev. fra AMS.^_^

På vei til USA må du uansett fylle ut et skjema med noe av den samme informasjonen.
 På vei til USA må du uansett fylle ut et skjema med noe av den samme informasjonen. - Jeg myste frem og tilbake uten hell for å finne det. At man må fylle ut i tillegg var jeg desverre klar over.
 - Jeg myste frem og tilbake uten hell for å finne det. At man må fylle ut i tillegg var jeg desverre klar over.