US Airways begynner PHL-OSL i mai 2009

Status
Not open for further replies.
Men at de velger å kanselere. Når man får slikt trøbbel etter lunch, er det fort vanskelig å reroute så mye pax til USA samme dag. Da er det nesten bedre å putte bølingen på hotell og gjøre klart for en tidlig avgang neste dag.

S

I følge de sidene som Tommy777 linker til, så er det ikke lounge-tilgang for Envoy-passasjerer i Oslo. Stemmer dette?

I følge de sidene som Tommy777 linker til, så er det ikke lounge-tilgang for Envoy-passasjerer i Oslo. Stemmer dette?

Nei, det er nok ikke oppdatert. Du kan selvsagt bruke SAS sin business lounge på OSL, Star Gold kan bruke Scandinavian Lounge

Ja, fant disse bildene litt etterhvert:) Men som nevnt over her, syns jeg det er rart de kansellerte og ikke forsinket flighten. Hvordan er connection ute på kontinentet så sent på dagen?

Veldig uheldig for US at en flyvning blir kansellert såpass kort tid etter ruteoppstart. For mange skulle vel dette bli første flytur med US, og at pax må vente 24t på ny avgang/bli ombooket, gjør at US allerede har fått et dårlig rykte på seg blandt mange av de reisende.

Da var da ingen bombe? Du kan jo ikke sette maskinen inn i drift når det uansett må sendes èn maskin fra PHL til OSL med pax. Da sitter du igjen med samme oppskrift når du skal hjem igjen.

Legger merke til at USAirways i de norske avisene ikke har med Star Alliance logoen...

Den er reist ja... den het N941UW og er som han sier over her i en av bildetrådene.

Det forklarer hvrofor jeg ble så forvirret i går. Jeg så en US taxe for take-off ca kl 1305 (rutetid) men så den igjen i Takeoff kl. 1500 !! Så var det tom maskinen som gikk kl 1500.

Begynner å bli mye hummer og kanari her også, og USAirways har jo kommet i gang på OSL. Hvis man starter nye tråder ved konkrete saker (som med andre selskaper) så blir det sikkert lettere for både forumister og arkeologer å finne frem i ettertid.

Begynner å bli mye hummer og kanari her også, og USAirways har jo kommet i gang på OSL. Hvis man starter nye tråder ved konkrete saker (som med andre selskaper) så blir det sikkert lettere for både forumister og arkeologer å finne frem i ettertid.
Enig. Er vel like greit å stenge tråden.

Status
Not open for further replies.
Back