Det er jo et håpløst system å bruke samme rutenummer når det er to forskjellige ruter og to forskjellige fly.
Det virker å være ganske vanlig i USA
Det er jo et håpløst system å bruke samme rutenummer når det er to forskjellige ruter og to forskjellige fly.
Det virker å være ganske vanlig i USA
Sannsynligvis ikke bare et US Airways-problem, men det går jo at å ta det i en egen tråd, både det med gjennomgående rutenummer og billettering.Ja, men like fullt et meningsløst system. Det morsomme er at norske reisebyråer/bookingsider ikke skjønner dette og bare utsteder en billett til det som egentlig er to avganger. Dermed kan den reisende lett komme i problemer, om man f.eks. bare har en papirbillett.
Ja, men like fullt et meningsløst system. Det morsomme er at norske reisebyråer/bookingsider ikke skjønner dette og bare utsteder en billett til det som egentlig er to avganger. Dermed kan den reisende lett komme i problemer, om man f.eks. bare har en papirbillett.
Værmeldingen sier vind fra syd så da er det 19R som gjelder for spotterne/fotografene. Men siden flyet skal parkere på østsiden og det kan være noe avganger på 19R rundt dette tidsrommet er det mulig den havner på 19L. Er det ingen gode foto/spotte-sites på østsiden?
Jeg skal selv jobbe den formiddagen og hvis det lar seg gjøre så kommer den på 19R. Skulle det derimot være 01 som brukes kan du stort sett glemme 01L. Der er det mye strengere mht støy.
og de ulike betegnelsene er hvor? Hvordan finner jeg beste utsikts plass? Er det mulig å slenge seg med noen erfarene spottere?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.