US Airways begynner PHL-OSL i mai 2009

Status
Not open for further replies.
Jeg er redd at vi nå er på vippen til å miste et betydlig antall flypassasjerer og kanskje også flyseter over Atlanteren og kanskje også andre steder. Det skal lite til nå før vi får full panikk pga svineinfluensaen ...

Jeg er redd at vi nå er på vippen til å miste et betydlig antall flypassasjerer og kanskje også flyseter over Atlanteren og kanskje også andre steder. Det skal lite til nå før vi får full panikk pga svineinfluensaen ...

Nei, det hauses jo virkelig opp. Dog - vi så vel i grunnen det samme med SARS og fugle(?)influensaen for ikke så alt for lenge siden.

La oss møtes over den øl´en, så tar vi der derfra!

Skal vi spikre 22.mai? Regner med at Uppercur og Someone blir med!
Jeg har fri hele dagen, så tenkte også å ta meg en tur opp og se med mine rørte øyne at maskinen tar norsk asfalt.

Skal denne ruten gå videre til Fort Lauderdale, eller er det kun flynummeret som går OSL-PHL-FLL (med flybytte i PHL)?

Flybytte PHL. Spiller imidlertid ingen rolle om det er eller ikke - man må likevel gjennom immigrasjon og toll i PHL.

Går videre med 734.

Dette skjer forøvrig hvis jeg prøver å gå inn på USAirways.com ....

Attachments

• awa.jpg
    awa.jpg
    35.4 KB · Views: 425
Leser på Setexpert at de bruker de tidligere ATA-flyene over dammen, og der er det:
Due to the lack of refrigeration and galley space, Envoy Class passengers are offered only two meal choices, vs. the normal three to four on the US Airways wide-body planes.
Står ingen ting om det andre steder. Noen som vet?

Bare tre rader First-seter på setekartet jeg sjekket så man bør uansett få rask service der fremme.

Jeg får fortsatt ikke til å bestille billetter på US Airways' nettsider. Ser at de har åpnet en norsk side med bestillingsmulighet, men det er jo rimelig sløvt at man ikke kan bestille på de ordinære sidene.

We're sorry, but we were unable to complete your request.

Here's what happened:
We are unable to complete your reservation at this time.
Here's how to fix it:
Please wait a moment and then try again. If you continue to receive this message, please call our 24-hour Internet Help Desk at 1-800-327-7810 to complete your reservation over the phone.

Flybytte PHL. Spiller imidlertid ingen rolle om det er eller ikke - man må likevel gjennom immigrasjon og toll i PHL.

Går videre med 734.

Det er jo et håpløst system å bruke samme rutenummer når det er to forskjellige ruter og to forskjellige fly.

Status
Not open for further replies.
Back