MartinL
ScanFlyer Dusty
Var det noen som var på reiselivsmessa og så noe til US forresten?
Var der på søndag og da var det ikke en kjeft i boden da jeg gikk forbi.
Var det noen som var på reiselivsmessa og så noe til US forresten?
Var der på søndag og da var det ikke en kjeft i boden da jeg gikk forbi.
Men de har visstnok tilbud (PHX 3900 såvidt jeg hørte) i forbindelse med messen???
Skorter vel litt på alternativer!![]()
Kanskje det bare er meg og min pc, men jeg klarer ikke å få opp priser på www.usairways.com fra Oslo jeg. Noen som opplever det samme ?
Ser de ikke har tlf bestilling fra Norge enda heller, det er vel kanskje på tide hvis de skal fylle opp flyene sine i sommer...bare noen tanker fra en som kunne tenke seg å teste US
Kanskje det bare er meg og min pc, men jeg klarer ikke å få opp priser på www.usairways.com fra Oslo jeg. Noen som opplever det samme ?
Ser de ikke har tlf bestilling fra Norge enda heller, det er vel kanskje på tide hvis de skal fylle opp flyene sine i sommer...bare noen tanker fra en som kunne tenke seg å teste US
jepp...så at jeg fikk opp på www.wideroe.no men virker jo ganske amatørmessig at man ikke klarer å booke billetter på deres egen nettside...
USAir skal oppdatere hele bookingsystemet i begynnelsen av mars, så da skal det funke. Jeg får i allefall opp OSL på min maskin...
Fikk akkurat nyhetsbrevet til OSL på mail og de annonserte selvfølgelig både Thai, US, AB og Eastern. Klikket meg inn på "les mer" ift US sin oppstart og ble sendt til en norskspråkelig webside de har:
http://www.usairways.com/awa/content/international/no-NO/default.aspx
Ikke verst at de oversetter slikt. Er dette vanlig? Kanskje det er et tegn på at responsen er god (eller kanskje responsen er god blant annet pga norsk webside...).
Vi gleder oss uansett, ikke sant MartinL?! :colgate:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.