US Airways begynner PHL-OSL i mai 2009

Status
Not open for further replies.
Skorter vel litt på alternativer! ;)

EDIT: Altså, for all del, du har Menzies som har CO - men det er det eneste reelle alternativet, lets face it, Røros får ikke US utenvidere - legger de i det hele tatt inn anbud?

Samtidig så er det jo absolutt en fordel for US å ha en Star-handlingagent....

Last edited:
Kanskje det bare er meg og min pc, men jeg klarer ikke å få opp priser på www.usairways.com fra Oslo jeg. Noen som opplever det samme ?

Ser de ikke har tlf bestilling fra Norge enda heller, det er vel kanskje på tide hvis de skal fylle opp flyene sine i sommer...bare noen tanker fra en som kunne tenke seg å teste US

Kanskje det bare er meg og min pc, men jeg klarer ikke å få opp priser på www.usairways.com fra Oslo jeg. Noen som opplever det samme ?

Ser de ikke har tlf bestilling fra Norge enda heller, det er vel kanskje på tide hvis de skal fylle opp flyene sine i sommer...bare noen tanker fra en som kunne tenke seg å teste US

Gå inn på wideroe.no. Jeg bestilte mine billetter i sommer med US der (OSL-PHL-ORD//ORD-LAX(UA)//LAS-PHL-OSL). Papirbilletter får du også:p

US hemsida brukar inte fungera så värst bra? Har fått många felmedelanden när man ska boka biljetter. Av någon anledning får man inte bukt med problemet. Har strulat under de två säsonger man flugit till ARN.

USAir skal oppdatere hele bookingsystemet i begynnelsen av mars, så da skal det funke. Jeg får i allefall opp OSL på min maskin...

jeg får opp OSL jeg også...

men det kommer div feilmeldinger når jeg ber om en pris....

Dette er jo helt håpløst! Selskapet vil jo miste en lang rekke bookinger om de ikke gjør noe med dette. Riktignok kan folk booke gjennom andre sider, men for et selskap må det da vel være et poeng at reiser blir booket gjennom deres egne sider. Holder på å bestille billetter til San Francisco til søsteren min og kjæresten, og den bookingen går nok gjennom Widerøe...

De tjener jo mer penger på å selge billetten selv enn å betale en annen selger for det...

Merkelig at de ikke får fikset dette ASAP. Tror dog ikke de har noen grunn til å klage over booking-tallene.

Fikk akkurat nyhetsbrevet til OSL på mail og de annonserte selvfølgelig både Thai, US, AB og Eastern. Klikket meg inn på "les mer" ift US sin oppstart og ble sendt til en norskspråkelig webside de har:

http://www.usairways.com/awa/content/international/no-NO/default.aspx

Ikke verst at de oversetter slikt. Er dette vanlig? Kanskje det er et tegn på at responsen er god (eller kanskje responsen er god blant annet pga norsk webside...).

Vi gleder oss uansett, ikke sant MartinL?! :colgate:

Fikk akkurat nyhetsbrevet til OSL på mail og de annonserte selvfølgelig både Thai, US, AB og Eastern. Klikket meg inn på "les mer" ift US sin oppstart og ble sendt til en norskspråkelig webside de har:

http://www.usairways.com/awa/content/international/no-NO/default.aspx

Ikke verst at de oversetter slikt. Er dette vanlig? Kanskje det er et tegn på at responsen er god (eller kanskje responsen er god blant annet pga norsk webside...).

Vi gleder oss uansett, ikke sant MartinL?! :colgate:

Det skal jeg si deg uppercut:p

Makan til vår, leveren har ikke godt av dette!

Last edited:
US Airways har lenge hatt reklame for Oslo-ruten på førstesiden sin, bl.a. med bilder av Operaen. Ellers er det fortsatt ikke mulig å bestille billetter fra Oslo på den amerikanske siden deres...

Ser forøvrig at ICTS har fått security-kontrakten til US (de søker efter agents på boarding.no) - agentene deres begynner vel å nærme seg muligheten for fullere stillinger...

Status
Not open for further replies.
Back