Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvor får du de prosentene fra?
330 har 2-4-2 om jeg husker riktig, og 4 er mot midtgang, altså 50%.
752 får 33,3% mot midtgang.
Blokkert mot midtgang av annen pax blir 50% for 330 og 66,7% for 752.
Vinduseter blir 33,3% i 752, og knapt 25% i 330.
Fra seat map hos seat guru.
Husk at både 330 og 757 har 2+2, 3+3 / 2+2+2, 2+3+2 og 2+4+2 konfigurasjon.
En 757 med 2+4+2 ? Naaah, ikke engang innenriks i Japan ville de kjørt det...
Fra seat map hos seat guru.
Husk at både 330 og 757 har 2+2, 3+3 / 2+2+2, 2+3+2 og 2+4+2 konfigurasjon.
Jeg har selvfölgelig skrevet feil prosentandel som du skriver. Det er helt riktig 53%
Kremt. Nå handler denne tråden om USAir til OSL Kanskje vi skal spore litt tilbake til utgangspunktet?
Apropo booking, får man ikke booket på usairways.com?
Får hele tiden "We're sorry, but we were unable to complete your request.
Synes det er rart at problemet ikke har blitt løst i løpet av 2 mnd.![]()
Ser at US Airways tar ca. 6000-7000 kr. for en rundreise midt på sommeren, og da får man 100 prosent bonusopptjening.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.