Snakk om å devaluere ordet tragisk og om å se glasset som halvtomt.
Det var ikke SÅ seriøst ment. Bare et lite hjertesukk.
Snakk om å devaluere ordet tragisk og om å se glasset som halvtomt.
Hvorfor det? Det er en halvtimes flight fra PHL til LGA og frekvensen er utrolig bra. Lav hoeyde i en Dash 8 inn mot NYC er konge!
Det er ogsaa meget enkelt med transfer i PHL.
Du havner ogsaa paa LGA, dit kan man ta T-banen for 2 dollar eller ta en taxi til mid town uten aa betale bompenger for 25 dollar. Saa er man fler enn 2 er det mye billigere aa komme seg til og fra flyplassen, for ikke snakke om enklere. REtt ut av LGA, inn i taxi. 15 minutter senere er du midt paa Manhattan.
Jeg skjønner strengt tatt ikke hvorfor en 757 skal være så mye verre enn f.eks. en 747, eller en 340... Setene er vel de samme (eller: det kommer vel mer an på operatøren, enn på flytypen). Har krysset Atlanteren med henholdsvis 757, 330 og 340.. Den "trangeste" turen, var med 330...
men jeg foretrekker fremdeles wide-bodies da jeg synes romfølelsen er bedre og man innbiller seg at man har bedre plass.
Jeg ser jo det, men det gjør det ikke mer behagelig.
Det var ikke SÅ seriøst ment. Bare et lite hjertesukk.
Jeg synes det er tragisk fra et comfort-synspunkt.
Den "trangeste" turen, var med 330...
Det var vel kanskje litt pga vi satt to stykk på 100kg+ på en toseter?
Hadde du hatt med deg en smekker blond en på 164/52/C-cup hadde det nok vært en mye hyggeligere tur..![]()
Mulig, men hvilket valg har man?Ser at du skal fly 73G til LPA, og det er en tur på 5:40. Går du ikke imot din egen overbevisning da?
hmm.. hvorfor til philadelphia ? Houston da ? som er oljeby... :8:
Mulig, men hvilket valg har man?
Tror ikke det går noen widebodies fra OSL til LPA nå for tiden.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.