Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
For CO syntes sikkert det er helt OK ?
De er ikke foreløpig ikke en fullgod STAR partner!
På ARN er det vel Menzies eller Nordic Aero(?) som handler dem - ihvertfall ikke SGS.
Så en ennå større grunn til missnøye fra konkurenten ?
Spørsmålet nå er vel hvor land tid det går før SAS blir sur. Ny *A partner inn på deres revir. De tok vel ikke akkurat imot US med stående applaus på ARN?
FETT! men hvordan kommer SAS til å reagere på dette?
Hyggelige nyheter. Så er vel det neste spm om det er marked for at dette blir en helårsrute? CO begynte jo og med kun sommerruter, men dette ble utvidet til helårsruter takket være stor oppslutning av pax.![]()
Menzies Aviation
WOW kan det virkelig stemme 600.000 amerikanere og nordmenn fra Osl til Statene?
- Vi har en trafikk på rundt 600.000 reisende hvert år som skal til ulike deler av USA. Så vi har plass til flere selskaper i tillegg til Continental og nå US Airways. Det er liten konkurranse om direkteruter det store passasjerantallet tatt i betraktning, sier Kobro
http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2728548.ece
Hvorfor handler ikke SGS US Airways siden de er med i Star Alliance?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.