#FAA Statement: #NOTAMs issued outlining flight restrictions that prohibit U.S. civil aviation operators from operating in the airspace over Iraq, Iran, and the waters of the Persian Gulf and the Gulf of Oman.
Det er ikke så lenge siden det var et lignende forbud?
Det er ikke så lenge siden det var et lignende forbud?
Ifølge NRK, gir Norwegian blaffen og flyr som før.
https://www.nrk.no/urix/norwegian-fortsetter-a-fly-over-iran-1.14850975
Var ikke det over Pakistan?
Var det ikke noe dronegreier i sommer? Tror KLM også fløy rundt en periode.
Ifølge NRK, gir Norwegian blaffen og flyr som før.
https://www.nrk.no/urix/norwegian-fortsetter-a-fly-over-iran-1.14850975
Gir blaffen? Det står jo i artikkelen at ruten er oppe til vurdering. Det er ikke det samme som å «Gi blaffen» i mine øyne.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Polemikk.
----
I og med att de allerede flyr med 20% (eller hva det er) ledige seter, så er det ikke så mye å gå på. De kan jo ikke fly med tomme fly heller. Nå er det først og fremst returen fra DXB, på7:45 som er "problemet", så mulig turen fra OSL på 7:00 klarer en liten omvei. Normalt flys det Ukraina, Svartehavet, øst i Tyrkia, ned nesten hele Iran og så tvers over gulfen. Turen over gulfen tar vel ikke mer enn 10-15min. Rullebanen i DXB er jo retning gulfen, så jeg kan ikke skjønne at man kan unngå å være over den, i alle fall når man lander fra nord-øst.Norwegian sier nå i følge news feeden hos Nettavisen at de vil fly utenom Iran og Irak. I praksis betyr vel den en ekstra fuel stop for DXB ruten?
Må du gjeee deg.Ifølge NRK, gir Norwegian blaffen og flyr som før.
https://www.nrk.no/urix/norwegian-fortsetter-a-fly-over-iran-1.14850975
Joda. Problemet er bare at den artikkelen har fått nye både vokaler og konsonanter, og ikke minst overskrift, siden jeg omtalte den.Må du gjeee deg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.