• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

United kutter Oslo/Stockholm i vinter [bekreftet]

Kunne virkelig ønske det selv, men for en 752 for langt, 763/4 for store...
 
United legger ned ruten Oslo-new York. Kommer ikke tilbake til sommeren. Kundene som har kjøpt bilett blir booket om.

Etterspørselen etter billetter på Oslo-ruten er ikke dårlig. Vi hadde et belegg på mellom 80 og 90 prosent i sommer, men det er prispress på billettene som gjør at vi ikke tjener godt nok, sier salgssjef Robin Schoug i United til Finansavisen.
 
United legger ned ruten Oslo-new York. Kommer ikke tilbake til sommeren. Kundene som har kjøpt bilett blir booket om.

Etterspørselen etter billetter på Oslo-ruten er ikke dårlig. Vi hadde et belegg på mellom 80 og 90 prosent i sommer, men det er prispress på billettene som gjør at vi ikke tjener godt nok, sier salgssjef Robin Schoug i United til Finansavisen.

Dårlig forklaring. Tipper det er samme prispress til Stockholm, om ikke mer.
 
Tittet på min booking mai 2017, fortsatt der og sommeren fortsatt bookbar.. Så det tar vel litt tid...
 
United legger ned ruten Oslo-new York. Kommer ikke tilbake til sommeren. Kundene som har kjøpt bilett blir booket om.

Etterspørselen etter billetter på Oslo-ruten er ikke dårlig. Vi hadde et belegg på mellom 80 og 90 prosent i sommer, men det er prispress på billettene som gjør at vi ikke tjener godt nok, sier salgssjef Robin Schoug i United til Finansavisen.

Blir det endast Norwegian och SAS på OSL-NYC sommaren 2017?

Såvitt jag vet blir det 4 flygbolag på ARN-NYC sommaren 2017...Delta Airlines, Norwegian, SAS och United Airlines. Alla utom Norwegian tror jag kommer flyga ARN-NYC daily.
 
Blir det endast Norwegian och SAS på OSL-NYC sommaren 2017?

Såvitt jag vet blir det 4 flygbolag på ARN-NYC sommaren 2017...Delta Airlines, Norwegian, SAS och United Airlines. Alla utom Norwegian tror jag kommer flyga ARN-NYC daily.

DL er 4u på ARN så får vi se hva UA gjør eller om de trekker seg helt ut av Skandinavia.
 
Regener med at det er umulig og konkurere med nye sas og nas kabiner/a330/787,når United bruker gammel trang 757-200.
US-Selskaper her null sjans med å konkurere med NAS sine priser.
 
United burde heller satset på en rute fra en av de andre hubene sine, for eksempel ORD eller SFO med en 787-8.
 
Hm... trodde at godeste SQ777 holdt denne gående alene, jeg.

Uansett kjipt. Beste produktet direkte på OSL-NYC.
 
Hm... trodde at godeste SQ777 holdt denne gående alene, jeg.

Uansett kjipt. Beste produktet direkte på OSL-NYC.

Har ikke prøvd de nye setene deres, men en-seterne til SAS i biz slår enhver to-seter i min bok (om man reiser alene).
 
Back
Top