Har ikke prøvd de nye setene deres, men en-seterne til SAS i biz slår enhver to-seter i min bok (om man reiser alene).
Du har sikkert rett i det. Har ikke prøvd de nye SAS setene.
Jeg bare liker Amerikansk service og iskremen

Har ikke prøvd de nye setene deres, men en-seterne til SAS i biz slår enhver to-seter i min bok (om man reiser alene).
Og nå ryker også IAD-MAN. UA har kuttet en del Europaruter nå siste året og jeg tipper det kommer flere kutt på ruter som i dag opereres med 757..
Av en kamerat som er pilot i United og spesielt på EWR-OSL-EWR var hans klare mening at de tapte overseas pga 757 og single isle. Jeg innrømmer selv at jeg foretrakk widebody fremfor 757 selv om den var helt grei over Atlanteren.
Sent fra min SM-T555 via Tapatalk
Sterk dollar kan jo også gjøre at turismen går ned, da det blir mer kostbart for folk å oppholde seg der
Er det seriøst noen andre enn oss galninger som teller antall midtganger på flyet?
Ikke engang jeg gjør det. Det er jo pris+service+comfort (+evt allianse, for oss som samler poeng) som tilsammen utgjør valget? Jeg kan ikke begripe at "antall midtganger" skulle kunne påvirke.
Hva om det hadde 7 midtganger, liksom? Er det bedre enn 2?.
Riktig, men samtidig kan det øke turismen i motsatt retning.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.