United kutter Oslo/Stockholm i vinter [bekreftet]

Ser i dag de er bookbare i mai 2016. Neida søkte ikke på EWR , men SFO ... Så dukket SFO opp via EWR og direkte 38 til OSL .

Tror selv ikke på det, men ?

Ser i dag de er bookbare i mai 2016. Neida søkte ikke på EWR , men SFO ... Så dukket SFO opp via EWR og direkte 38 til OSL .

Tror selv ikke på det, men ?

Er jo egentlig bare å booke OSL-EWR t/r til gi-bort-pris (les:2100kr) og få new routing verdi tre ganger så mye?

Det er litt synd at det ikke blir et amerikansk selskap på OSL, men det er sikkert en fornuftig beslutning ettersom konurransesituasjonen er ganske annerledes enn for bare noen få år siden, med to konkurrerende selskaper. Om sommeren er det oftest fullt og prisene går opp. Vil de bruke SAS mer for codeshare og transfer nå, resten av året?

Fikk forøvrig høre i dag at de kutter ut egne ansatte på OSL, og at det blir outsourcet til sommeren igjen.

Æsj så flotte folk borte. Alle vet jeg er UA fan. Tror ikke de kommer . Flyr aldri sommersesongen . Alle har hørt om Dreamlinet. Men elsker nå 764 via FRA.

Må innrømme de er veldig kjekke de som jobber på OSL. De er super høflige og smilende. Trist å høre at de må gå. Derimot, så er det en kar som jobber på Arlanda som er utrolig frekk og motbydelig. En virkelig ond person som overhode ikke burde jobbe med mennesker. Good riddance til han.

Det siste jeg hørte var at MZ tar over alle "stillinger" som UA idag drifter på OSL. Forsåvidt ikke så mange, men det er hyggelig at et par av våre kollegaer i UA kommer over til oss til høsten.

Hadde egentlig fly med dem i Sept/Okt, og har blitt booket om flere ganger på nye routinger mellom TRD-LAS t/r nå.

Siste er i kveld at jeg nå er booket med SAS både 907/908, og på veien hjem fikk jeg bookingklasse Y og står også SAS Plus i appen min.. hehe. :) Denne ruten er nå ticketed og confirmed av United!

Greit for en billett til vel 3k NOK det.. :)

Kim

Det siste jeg hørte var at MZ tar over alle "stillinger" som UA idag drifter på OSL. Forsåvidt ikke så mange, men det er hyggelig at et par av våre kollegaer i UA kommer over til oss til høsten.
UA har bare 2 direkte ansatte på OSL, resterende personell er Menzies som har diverse spesialkursing direkte fra UA i LHR/IAH/EWR :)

Iflg en pressekonferanse i Chicago så sier UA at de kun kommer til å fly på OSL til sommeren, dvs ARN forsvinner. ARN er fremdeles bookbar så vi får avvente å se.

Næste år får USA’s næststørste flyselskab kun sæsonrute til Oslo. Der bliver ingen betjening af Stockholm – og Star Alliance-medlemmet har ingen planer om at vende tilbage til København.

http://www.standby.dk/united-beskaerer-skandinavien/

Er jo ikke unaturlig siden SAS har økt/øker på ARN-USA.

Synes det er litt merkelig at de ikke vurderer å åpne ORD-OSL, ettersom det er en svært ettertraktet rute på OSL.

Back