Jeg er ikke den første i køen som skal gi UA pilotene ros, da denne gruppen var stort sett ene og alene ansvarlige for den vanvittige lønnsgaloppen for piloter her i USA mot slutten av 90 årene, men her er jeg fakstisk 100% enig med de...
Glenn Tilton har ikke akkurat imponert meg slik han har styrt, eller heller manglet styring, av dette selskapet. Han har ikke hatt noen konkrete planer, bortsett fra å kjøpe opp og "merge" med et annet firma, etter at UA kom ut av bankrupcy.
Jeg setter styret i UA ansvarlig for å ikke ha sett dette før da jeg mener han skulle ha gått for lenge siden... :angry:
Butikken er vanstyrt og har skremt mange vekk de siste aarene. United trenger en ny leder, selskapet har vanvittig mange dyktige ansatte som vet hva som skal til for aa lykkes.
Tilton har hatt mange aar paa aa bevise at han er rette karen. Har aldri sett maken til hvor mye baade kunder og ansatte hater et flyselskap som med United akkurat naa og han boer ta sin hatt og gaa
Den siden der en neppe objektiv, men den gir veldig gode ekesmpler på hvordan det går når ledere på toppen har lure ideer for å spare penger, og ikke hører på innvendinger fra de i første linje. Hva med å ha noen positive mål, ikke bare spare?