• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mere Afrika-fokus for BRU og SN?

Someone

Moderator
Medlem
Går det mot styrkning av Brussels Airlines sin hub med fokus på Afrika, når Lufthansagruppen og United snakker sammen om å øke trafikken til Afrika via BRU?

I tillegg sier vel Lufthansasjefen at Brussels Airlines trenger mer kortdistansefeed.

https://airwaysmag.com/lufthansa-united-brussels-hub/

Brussels-based (BRU) Brussels Airlines (SN) is collaborating with Lufthansa (LH) and United Airlines (UA) to create a hub that will offer seamless connections to destinations in the US and Africa while connecting through the Belgian capital.
 
Foreligger det noen fremtidige planer for longhoul flåten til SN? De yngste A330 maskinene deres er vel allerede 15 år?
 
Foreligger det noen fremtidige planer for longhoul flåten til SN? De yngste A330 maskinene deres er vel allerede 15 år?


Hittils holder de vel på å sende en brukte A330 til SN fra resten av Lufthansa gruppen, for å erstatte en enda eldre A330 hos SN. De har jo uansett byttet ut 90-talls A330 maskinene deres og har jo ganske korte longhaulruter
 
Back
Top