ANX
ScanFlyer Gold
Det er noe jeg ikke forstår her: Passasjerer som kommer for sent til sitt fly lager rene helv*** for personalet, og krever at disse omtrent skal "hente ned månen" for den kjipe lavpris de har betalt for billetten.
Er dette et nytt fenomen eller er det bare meg som ikke har fulgt med i "utviklingen"? Når et fly går kl XX må man vel møte opp i tide?
LCC'ene funker pga tighte schedules og korte bakkeopphold, og kan ikke holde lave priser hvis de skal holde fly igjen etter avgangstid.
For ikke å nevne passasjerenes tro på at skrankepersonalet er idioter, og bare de får tak i en høyere sjef, vil denne kunne ordne opp. Øh…
Får meg til å lure på om passasjerer som har vært vant til servicen i store flyselskaper, ikke forstår den enkle regel: "you get what you pay for".
Er det noen der ute som kan "oversette" dette for meg?
:wow: :wow: :wow: :wow:
Er dette et nytt fenomen eller er det bare meg som ikke har fulgt med i "utviklingen"? Når et fly går kl XX må man vel møte opp i tide?
LCC'ene funker pga tighte schedules og korte bakkeopphold, og kan ikke holde lave priser hvis de skal holde fly igjen etter avgangstid.
For ikke å nevne passasjerenes tro på at skrankepersonalet er idioter, og bare de får tak i en høyere sjef, vil denne kunne ordne opp. Øh…
Får meg til å lure på om passasjerer som har vært vant til servicen i store flyselskaper, ikke forstår den enkle regel: "you get what you pay for".
Er det noen der ute som kan "oversette" dette for meg?
:wow: :wow: :wow: :wow: