Malaga med Ryanair

Flott rapport, og velkommen til forumet!

Har hørt at det er mange som ikke behersker engelsk i det hele tatt i store deler av spania. Så hvordan er det egentlig på malaga når det gjelder språk?

Takk for det,

Det var faktisk ganske mange Bergensere på flighten min både til Malaga og hjem igjen; hyggelig det.

Tror nesten jeg må teste Bremen jeg også; ser at jeg kan få en t/r billett for NOK 68,- (+ avgiftene selvsagt) på noen datoer som passer i september.

Da er jo fotballsesongen begynt igjen også ;)

Takker for fin og saklig TR med Ryanair. Har selv reist med de et par ganger fra Haugesund, til henholdsvis Bremen og London. Billig buss fra Bergen og enda billigere fly med FR gjør susen :) Bremen kan jeg forøvrig varmt anbefale for en 2-3 dagers tur. Flott by!

Bremen ruta ser ut til å gå over alt forventning, og jeg hadde ikke tro på at denne ruta skulle holde. Men hører at folk reiser ned gang på gang, så må nok prøve dette selv. Bremen har jo tross alt øl og fotball :D, så da skal man jo overleve.
Bremen har ett fantastisk julemarked som folk skryter av, og mine foreldre er faste gjester der hver november
/desember. Og når en langhelg i Bremen ikke koster mer en en helg i Stavanger f.eks så skjønner jeg folk. Men når flyet er billigere enn ferje til Stavanger, så er der noe galt spør du meg...

Basse-HAU; jeg har også både venner og slektninger (bl.a. min søster) som stadig reiser på helgeturer til Bremen og skryter av stedet. Som nevnt så skal jeg teste selv (har faktisk vært i Bremen men det var på jobbreise og fikk ikke sett/gjort noenting som helst bortsett fra møter)

Flott rapport, og velkommen til forumet!

Har hørt at det er mange som ikke behersker engelsk i det hele tatt i store deler av spania. Så hvordan er det egentlig på malaga når det gjelder språk?

Takk for det Dreyer.

Jeg må si at jeg var positivt overrasket mht. engelskkunnskaper alle stedene jeg besøkte i Andalucia. På hotellet var det veldig bra, og hos en del turoperatører samt barer jobbet det mye "utlendinger" for å si det slik, bl.a. mye Hollendere og jeg kan ikke si annet enn at det stort sett var lett å kommunisere med de fleste (og mine spansk kunnskaper begrenser seg til "una cerveza por favor")

Back