Blir forhåpentligvis lenge til Norge blir avhengig av Ryanair

Re: Blir forhåpentligvis lenge til Norge blir avhengig av Ryanair.

Men LH vil juble og føle seg trygg...:colgate::colgate:

En ting er sikkert: Det vil bli kaos og verden vil kollapse dersom Scanair-forumet blir nedlagt! Hvem skal da styre verden?

Vi har jo fortsatt STP-forumet, så jeg tror det skulle gå greit.....:D (de som har vært med en stund skjønner muligens at dette er sagt med en viss grad av ironi....;))

Lite har forandret seg på to år.......

:p

Jeg tenkte akkurat det samme. Bortsett fra at Sterling og Braathens som begge er borte, er alt som før. Noen har blitt endel større, andre har blitt endel mindre, men ellers er jo alt likt. :p

Jeg tror her ligger en markant feil-vurdering inn i din poeng imm.

Nar du tenker deg litt bak, la oss si til aret 99, sa hadde man Color Air und Braathens med Ba(c)k som tilbyd eksakt denne service som vi na ser med Norwegian.

I motsetning til idag var flesteparten av kundene villige a betale litt ekstra for a fa service omboard. Idag er de ikke lengre villige a betale ekstra. Dette er en kvalitativ forskjell som har oppstod innen en dekade.

Likevel er en ting for sikkert.
Norge og alle andre land er pa ingen mate avhengig av Ryanair.
Likevel stemmer en annen setning. Alle selskaper - Ryanair inkludert - er avhengige av forventningsholdning og betalingsvilje av kundene. Ingen kunder -> ingen överlevelse for selskap.

Back