• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Turkish tilgjengelighet 22DEC2021?

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Beklager denne, men er det noen av dere som sitter med dette verktøyet som kan sjekke beleggett i economy og biz på A330en som er sarr opp nå på onsdag 22.12 til IST?

På forhånd takk.

Re: Turkish Skandinaviske ruter

TK 17520OSL
12/22/21 12:05 PMIST
12/22/21 6:00 PM 333
NA / NAC4 D4 Z4 K4 J0 R0 Y9 B9 M9 A9 H9 S0 O0 E0 Q0 T0 L0 V0 P0 W0 U0 X0 N0 G0

TK 17540OSL
12/22/21 5:20 PMIST
12/22/21 11:15 PM 321
NA / NAC4 D4 Z4 K3 J0 R0 Y9 B0 M0 A0 H0 S0 O0 E0 Q0 T0 L0 V0 P0 W0 U0 X0 N0 G0

Når jeg går inn og sjekker setekartene, så er det få seter valgt, spesielt i business. Det tyder med andre ord på god plass, på begge avgangene.

Alle nullene tyder på få gjenværenede seter. Etter kjøpesetenes inntog er seteplanene svært upålitelige.

Alle nullene tyder på få gjenværenede seter. Etter kjøpesetenes inntog er seteplanene svært upålitelige.

Joda, men samtidig er det minimum 9 seter for salg i flere økonomiklasser. I Biz, var det nesten ingen seter valgt, og de aller fleste tilgjengelig, så jeg tipper det er svært tynt besatt fremme i det minste.

Sannsynligvis oversolgt bak. Kun dyre seter igjen.

Da får vi håpe vi møter en hyggelig person i innsjekken da :-). Sist gang var det stappet bak og tomt foran (A321) og da vippet de oss alle fem frem i kabinen.

Joda, men samtidig er det minimum 9 seter for salg i flere økonomiklasser. I Biz, var det nesten ingen seter valgt, og de aller fleste tilgjengelig, så jeg tipper det er svært tynt besatt fremme i det minste.

Jeg ser ved å lage en dummy booking så er det ikke noe ledig foran, men ledig bak.

Back