• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø

Re: Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø

Dette høres helt sjef ut. Jeg er tentativt med.

Må bare sjekke litt i heimen først. Men har veldig lyst og det er jo knall tiltak

Last edited:

Der var flybilletter bestilt! [emoji4] Greit i heimen og på jobb. SAS opp torsdag kveld og hjemover søndag. Dette gleder jeg meg til! [emoji106]

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Jeg har booket med Flyr opp på torsdag etter jobb. Var såpass billig at den risikoen var verdt å ta [emoji6]

Jeg er med selv om jeg har klippekort på WF allerede. Flott tiltak !

Strålende program og flott initiativ. Jeg er tentativt med :)

Da har jeg booket fly opp og ned. Blir en langhelg i Bodø dette.
Hvor tenker folket at man skal bo?

Jeg sjekker med Scandic havet for å få en god deal....

Er med sånn kanskje.. må bytte litt vakt evt :)

Gøy, jeg er med. :)
Når tenker en programmet starter fredagen/avsluttes lørdagen sånn ca, høres ankomst BOO 12.15 på fredagen i seneste laget ut?

Last edited:

Det blir nok i senest laget. Uten å ha spikret programmet 100 prosent tidsmessig, så er nok ankomst fredag kl 10:00 på BOO siste frist.

Det blir nok i senest laget. Uten å ha spikret programmet 100 prosent tidsmessig, så er nok ankomst fredag kl 10:00 på BOO siste frist.

Dog er vel selve flighten lørdagen? Og man får jo alltid med de som kommer «fashionably late»?

Lurte også på tiden men endte opp med å reise opp torsdag kveld og hjem søndag for å være sikker. [emoji4]

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Jeg tror også jeg blir igjen til søndagen :) Opp torsdag. Mulig det blir WF til Bodø og SK heimatt.

Back