LN-GBM ScanFlyer Silver 17 Sep 2009 #1 Tsjekkisk An-26 på Kjevik Denne var nedom på Kjevik i går formiddag. Tsjekkisk An-26. Edit: HAr fått lastet opp feil bilde, har et som er mer "behandlet". Det kommer så snart jeg har tilgang til serveren min igjen, så legger jeg det ut derfra. Attachments an26_web.jpg 49.4 KB · Views: 366
Tsjekkisk An-26 på Kjevik Denne var nedom på Kjevik i går formiddag. Tsjekkisk An-26. Edit: HAr fått lastet opp feil bilde, har et som er mer "behandlet". Det kommer så snart jeg har tilgang til serveren min igjen, så legger jeg det ut derfra.
Toby91 ScanFlyer Silver 17 Sep 2009 #2 Re: Tsjekkisk An-26 på Kjevik Den ser litt spesiell ut... Men flott bilde, ser ikke sånne så ofte i norge da...
Re: Tsjekkisk An-26 på Kjevik Den ser litt spesiell ut... Men flott bilde, ser ikke sånne så ofte i norge da...
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 18 Sep 2009 #3 Re: Tsjekkisk An-26 på Kjevik Sjelden fugl. :up: Har dog sett en del i sivil livery
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 18 Sep 2009 #4 Re: Tsjekkisk An-26 på Kjevik Det må vel være første gang den flytypen besøker Kjevik? Noen som vet hva den gjorde der? BF:cool2
Re: Tsjekkisk An-26 på Kjevik Det må vel være første gang den flytypen besøker Kjevik? Noen som vet hva den gjorde der? BF:cool2
GF1 ScanFlyer Gold 18 Sep 2009 #5 Re: Tsjekkisk An-26 på Kjevik Bizflyer said: Det må vel være første gang den flytypen besøker Kjevik? Noen som vet hva den gjorde der? BF:cool2 Click to expand... Besøket har kanskje noe med øvelsen Bold Avenger å gjøre? Denne finner sted over Sør-Norge, Danmark og England i perioden 13.-24. september
Re: Tsjekkisk An-26 på Kjevik Bizflyer said: Det må vel være første gang den flytypen besøker Kjevik? Noen som vet hva den gjorde der? BF:cool2 Click to expand... Besøket har kanskje noe med øvelsen Bold Avenger å gjøre? Denne finner sted over Sør-Norge, Danmark og England i perioden 13.-24. september