Trenger råd: Collectablejets

Re: Trenger råd: Collectablejets

Etter å ikke ha fått svar på 7 eller 8 mailer, og heller ikke svar på 3 gangers forsøk på å ringe dem, har jeg idag meldt saken til kredittkortselskapets reklamasjonsavdeling med krav om å få refundert beløpet.

Collectiblejets er definitivt strøket fra min leverandørliste, og er nå opptatt på førsteplassen på min svarteliste! Svindel kaller jeg slikt! :mad:

BF:cool2

Det virker som om collectablejets fortsatt er oppegående:
http://www.collectablejets.com/about.php

Her fremgår følgende av ABOUT US:
"..............

As part of our determination to provide the highest level of customer service ever achieved in this industry, you have my commitment that all orders, phone calls, and electronic messages will be handled in a timely and professional manner, no excuses. Serving the needs of the airplane model collector is our business. Send us your questions and any special requests and we will always do our best to fulfill your needs. Ask and you shall receive!

..................

Andrew Conville
President"

Dette ser tydligvis ikke ut til å stemme.

Vet ikke hva som er feil, Andrew har ikke frekventert noen av de vanlige diecast fora på lange tider..

Teksten ovenfor er gammel. Av diskusjonen rundt Drew på 400Scale Hangar har det fremkommet at et eller annet har skjedd på det private plan, og at dette har satt ut Drew.

Det som er rart er at han ikke stenger siden sin.
Det virker som den fungerer for kjøp.

Last edited:

5. mai sendte jeg min sak til Eurocard's reklamasjonsavdeling. I dag er pengene tilbakeført !

Du store alpakka!

Undrenes tid er ikke forbi! I dag fikk jeg mail fra de amerikanske postale tjenester som kunne fortelle at en pakke er på vei til meg fra Andrew. Men hva den innholder er vel en annen skål? Kanskje han fikk kalde føtter når Mastercard ville ha pengene mine tilbake?

Jaja, det er håp i hengende snøre! Skal oppdatere dere på innholdet når den får plasket seg over atlanteren!!

Ikke bli overrasket viss avsender er "Jetcollector". De har tydeligvis hjulpet Drew i noen tilfeller. Bra at du får levert.

Du verden , du verden ! Hvor lang tid har dette egentlig tatt ?
Få deg en annen leverandør for fremtiden. Jetcollector som nevnes ovenfor kan jeg
anbefale på det varmeste...

Du verden , du verden ! Hvor lang tid har dette egentlig tatt ?
Få deg en annen leverandør for fremtiden. Jetcollector som nevnes ovenfor kan jeg
anbefale på det varmeste...

Bestilte 22 desember.
Kan love at det var første og siste bestilling der!
Men hvis de nå leverer, var det jo en god deal! 8 modeller (hvorav 6 380/747) til tusenlappen!

Har jo gått noen rykter på forumet at eieren har hatt noen personlige problemer, så det kan jo finnes naturlige årsaker til forsinkelsen. Skal derfor være litt forsiktig med å fordømme uten å vite fasiten.

Ja da, det må du vel kunne hevde. Jeg har handlet mye med Andrew tidigere og han viste den gangen en alldeles brilliant service. Dog begynner dette å bli en stund siden.
Det er nok mer enn 2 år siden nå..

HURRA!!!

I dag har jeg vært og hentet pakken fra Collectiblejet! Alt som jeg bestilte var i pakken! Så nå er jeg lettere imponert! På tirsdag går det en mail til Eurocard og trekker tilbake klagen på belastningen!

Slagordet: Det kom sent, men det kom sandelig godt, er absolutt i sin rett i dag! Rene Julekvelden her!

Skal se om jeg får lagt ut bilde av skjønnhetene i løpet av helga!

Skål, kosmonauter!

Forventer bilder av de, etter alt oppstyret de har skapt. :p

Her kommer så bildene av leveransen:

SAS B747F

Picture184.jpg

Lufthansen A380

Picture194.jpg

Emirates A380

Picture185.jpg

Kingfisher A380

Picture193.jpg

Philippine Airlines DC8

Picture190.jpg

Og til slutt Christian Valdemar (som prøvde å stikke av)

Picture186.jpg

På ønskelisten videre: Qatar A380 og Hippie 340 til Swiss!!

Back