• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tre dobbeltdekkere over Nittedal 8.sept 2019

nyisa

ScanFlyer Blue
For nettopp - litt før 12 - tre dobbeltdekkere over huset her. Noen som vet hva slag fly det er og hva de holder på med? Ut på tur? Fly nordover - kanskje litt nordøst.

For nettopp - litt før 12 - tre dobbeltdekkere over huset her. Noen som vet hva slag fly det er og hva de holder på med? Ut på tur? Fly nordover - kanskje litt nordøst.

Skal jeg tippe så vil jeg anta det er Tiger Moth fra Kjeller. Er noe arrangement på Gardermoen for Flysamlingen så kan være de skulle dit

Last edited:
Besøkte "Veteranflygruppa" og så Tiger Mothen, det er vel ikke så mange andre dobbeldekkere som kan være på tur i lufta så det var nok tre slike. De kan godt komme til Gardermoen på den kursen de hadde hvis de husker å svinge.
Mens jeg var på Veteranflygruppas side kom jeg til å klikke på "Prøv en flytur" og da
havnet jeg på den flyplassen jeg er vokst opp ved!

Vi var tre Tiger Moth ja, og Cornell, Chipmunk, Bird Dog og to L-4 Cub, på vei til åpen dag på Flysamlingen :)

Da var det jo flere jeg ikke fikk med meg hvis de fløy over her. Jeg satt inne og så ut av vinduet da de tre kom. Når jeg er ute er det uvanlig lyd som før meg til å se opp og noen ganger også fly(!) inn å se på Flightradaren.

Back